A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The activity is not legal in this city."

Fordítás:A tevékenység nem törvényes ebben a városban.

4 éve

7 hozzászólás


Collace

A cselekvés nem legális ebben a városban. Ez is helyes mondat, ugyanis az activity szó jelentései a következőek: tevékenység, elfoglaltság, cselekvés, ténykedés.

4 éve

Collace

Plusz az activity új szó és rávíve az egeret nem írja ki a fordítást, hanem ugyanazt az angol szót jeleníti meg.

4 éve

gsziszi

Jelentsd. Mondjuk cselekvésnek nem sok értelme van ebben a szövegkörnyezetben szerintem

4 éve

AndreaKolo1

Azt írtam nem megengedett, szerinte nem jogszerű.. Az ugyanaz

4 éve

gsziszi

Nem feltétlen. Nem mindegy, hogy apád nem engedi meg vagy a törvény tiltja

4 éve

MarcellKan1

a vegen this helyett the is ertheto

1 éve

ladyduolingo

this activity I think

8 hónapja