1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The activity is not legal in…

"The activity is not legal in this city."

Fordítás:A tevékenység nem törvényes ebben a városban.

March 6, 2014

8 hozzászólás


Collace

A cselekvés nem legális ebben a városban. Ez is helyes mondat, ugyanis az activity szó jelentései a következőek: tevékenység, elfoglaltság, cselekvés, ténykedés.


ladyduolingo

this activity I think


Collace

Plusz az activity új szó és rávíve az egeret nem írja ki a fordítást, hanem ugyanazt az angol szót jeleníti meg.


gsziszi

Jelentsd. Mondjuk cselekvésnek nem sok értelme van ebben a szövegkörnyezetben szerintem


AndreaKolo1

Azt írtam nem megengedett, szerinte nem jogszerű.. Az ugyanaz


gsziszi

Nem feltétlen. Nem mindegy, hogy apád nem engedi meg vagy a törvény tiltja


PalNabilek

Én is a "megengedett" szót választottam, hiszen ha egy tevékenység a városban nem megengedett annak valamilyen jogi, ha úgy tetszik törvényes háttere, alapja van.


MarcellKan1

a vegen this helyett the is ertheto

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.