A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We design it."

Fordítás:Megtervezzük.

4 éve

13 hozzászólás


Sberci
Sberci

Az hogy tervezünk nem jó?? :/

4 éve

tozikek

Az "it" miatt nem jó a tervezünk.We design it szószerint = Mi tervezzük azt.De az "azt" szót magyarban sem mindig tesszük ki.Fontos, hogy a design papíron tervezést (ruha, épület, stb) jelent.

4 éve

edinan1995

Nekem elfogadta

3 éve

Barni80725

Nekem is

9 hónapja

BlankaBrig1

Ha kivitelezést is jelent a "design" ,akkor itt miért nem használhatom?

3 éve

szilardb2345

nekem is ez a problémám

3 éve

geobagoly

Szerintem jó, jelentsd !

4 éve

mary4116

Mi a különbség a plan és a desing jelentése között?

2 éve

Simon_Zoli

A "plan" elsősörban terv (mint főnév), igei alakja planning. A "design" pedig az ige , benne van a tervezés és a kivitelezés is. Remélem helyesen gondolom. Ha nem akkor javítsátok ki.

2 éve

Oliverkazup

nekem nem akarja bevenni

10 hónapja

jabarnus

Xd

2 éve

dissky

Nekem is

1 éve

Szili2005

rohadjatok meg azt már nem fogadja el ha így írom : Mi tervezunk.

1 éve