1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The tea and service are exce…

"The tea and service are excellent."

Fordítás:A tea és a kiszolgálás kitűnő.

March 6, 2014

6 hozzászólás


Collace

tea jelentése a vacsora is, nem csak a tea. A mondat sokkal inkább elhangozhat egy olyan helyen, ahol vacsorát szolgálnak fel, mint ahol csak teát, de ez a személyes véleményem. What's for tea? kérdés jelentése pl mi van vacsorára. Ez a mondat naponta elhangzik a családunkban, ugyanis vegyes pár vagyunk, a párom és a gyerekek angolul beszélnek.


hb433

merrefele hasznaljak igy a "tea" szot?


csordas1

Semmi esetre sem értek egyet, bármennyire vegyes pár vagytok! Ha a családodban úgy használjátok, az a ti dolgotok, de Angliában és Amerikában ténylegesen esetleg korai vacsorát, azaz uzsonnát jelenthet, de vacsorát nem! A What's for tea? kérdés valóban elhangozhat úgy 4-5 óra magsságában, és magyar értelme, hogy mi van uzsonnára.


brutus01

Nem tettem a kiszolgálás eléaz a-t, nem fogadja el, holott magyarban bőven használhatjuk így is.


puskaskati

Én meg nem hallom a mondat elején a "the" szót. Ezt ennyire röviden használják?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés