"Ez határozottan nem ugyanaz."

Fordítás:It is definitely not the same.

4 éve

9 hozzászólás


kicsinyuszi

A the hogy kerul a kepbe

4 éve

EnikBudai

The same- egy kifejezés jelentése ugyanaz

4 éve

loori1
loori1

Az elírástól függetlenül ez jó! Decidedly=határozottan

4 éve

Maminti.
Maminti.

Nincs elírás! A definitely jelentése is határozottan, feltétlenül, kétségtelenül.

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

For sure!

6 hónapja

pkatica51

Mégsem fogadja el

4 éve

bircsak.ti

Sziasztok, mi a különbség az it is, there is, there are között? Mikor melyiket hasznaljuk?

9 hónapja

Harga
Harga

There is - van. There are - vannak. It is - ez, az (vonatkozó névmás, nem pedig mutató névmás, amikor is (ez - this, az - that), de csak magyarul azonos alakú.) (they are - ezek, azok, ők, de mutató névmásként these - ezek, those - azok)

5 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Nekem for sure-t ír,itt pedig definitely.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.