"Ez határozottan nem ugyanaz."

Fordítás:It is definitely not the same.

March 6, 2014

12 hozzászólás


kicsinyuszi

A the hogy kerul a kepbe

May 7, 2014

EnikBudai

The same- egy kifejezés jelentése ugyanaz

June 4, 2014

loori1

Az elírástól függetlenül ez jó! Decidedly=határozottan

March 6, 2014

Maminti.

Nincs elírás! A definitely jelentése is határozottan, feltétlenül, kétségtelenül.

April 25, 2014

TthKlmn

For sure!

June 8, 2018

pkatica51

Mégsem fogadja el

May 3, 2014

bircsak.ti

Sziasztok, mi a különbség az it is, there is, there are között? Mikor melyiket hasznaljuk?

March 13, 2018

Harga

There is - van. There are - vannak. It is - ez, az (vonatkozó névmás, nem pedig mutató névmás, amikor is (ez - this, az - that), de csak magyarul azonos alakú.) (they are - ezek, azok, ők, de mutató névmásként these - ezek, those - azok)

July 7, 2018

TthKlmn

Nekem for sure-t ír,itt pedig definitely.

June 8, 2018

Bagyes

This definitely not the same. Nem fogadja el? Vajh mé...

June 24, 2019

Harga

Határozottan hiányzik az állítmány a mondatodból. Ha összehasonlítod Duo megoldásával, láthatod mi rossz.

June 24, 2019

VaszliknAn

Ha úgy írom, hogy: It is not the same definitely. Akkor így miért nem jó?? Így mit jelent?

September 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.