A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My skirts are gray."

Fordítás:A szoknyáim szürkék.

4 éve

7 hozzászólás


BereczAgne

Miért "are " miért nem "is"? My skirts are gray.

4 éve

Laczy_

Mert a "szoknyáim" többesszámban van, ezért "are". Ha egyes számban lenne, "szoknyám" akkor lenne "is".

3 éve

paldieva

közel egy hete nem tudom folytatni a DUOLINGO-t! Törölték? Megszűnt? Mit tudtok róla? Várom a folytatást.............................!

3 éve

szokemarti

Mert magyarra kellfirditani es ez magyartalan

4 éve

paldieva

a "kellfirditani" tényleg magyartalan! Mit jelent?

3 éve

TyAz3

az a baj. hogy eddig ugyanazt gyakoroltuk.nem készítettek fel semmilyen formában az ősszefoglalókra. Többször egymás után ismétlődtek a kezdő gyakorlatok. Ezek után csak szótárral tudok elvégezni gyakorlatokat.

2 éve

19740530

Jól írtam nem enged tovább

2 éve