1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My skirts are gray."

"My skirts are gray."

Fordítás:A szoknyáim szürkék.

March 6, 2014

10 hozzászólás


paldieva

közel egy hete nem tudom folytatni a DUOLINGO-t! Törölték? Megszűnt? Mit tudtok róla? Várom a folytatást.............................!


BereczAgne

Miért "are " miért nem "is"? My skirts are gray.


Laczy_

Mert a "szoknyáim" többesszámban van, ezért "are". Ha egyes számban lenne, "szoknyám" akkor lenne "is".


szokemarti

Mert magyarra kellfirditani es ez magyartalan


paldieva

a "kellfirditani" tényleg magyartalan! Mit jelent?


TyAz3

az a baj. hogy eddig ugyanazt gyakoroltuk.nem készítettek fel semmilyen formában az ősszefoglalókra. Többször egymás után ismétlődtek a kezdő gyakorlatok. Ezek után csak szótárral tudok elvégezni gyakorlatokat.


19740530

Jól írtam nem enged tovább


Edina262740

A szoknyaim szurkek.-volt a valaszom es nem erte,miert nem jo?!


csabca3

Nincs is szoknyám!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.