"Ask your question."

Çeviri:Sorunu sor.

March 6, 2014

26 Yorum


Bertan5

"sorunuzu sorunuz" dedim olmadı.

April 2, 2015

salvo34

"Senin sorunu sor" kabul etmedi.

December 6, 2014

phauruq

senin onun demezsek bence anlam karışıklığı oluyor deyince de duo kabul etmiyor bilen baksın lütfen

January 3, 2017

percy955

Türkçe sondan eklemeli dil yani cümledeki "sorunu" kelimesinde zaten senin anlamı var . Kimin sorusu? Onun sorusu.

Tekrardan senin onun demene gerek yok. Türkçede sona ekliyoruz zaten.

September 30, 2017

ferdi48130

Emir cümlesi ask başta ceviri sorunu sor

November 19, 2015

kevser574502

İngilizcede dikkat önemli

June 12, 2016

senersemra

ask your question :)) olmadı . A büyük harf değil diye mi olmadı

October 20, 2014

DoganLokman

:)) eklediysen olmamıştır (:

January 14, 2016

barrydc

Alakasi yok harflerle kardes

May 26, 2015

SedenDeniz

Sorun yazdim kabul etmedi sonicta sorun deyince sorudan baska bir seyi soracak hali yok

April 10, 2015

bayram443544

SOR SORUNU niye kabul edilmedi

December 10, 2015

kevser574502

Senin soruyu sor olmayacak

June 12, 2016

fatihkarad14

Sor sorunu dedim kabul etmedi Halbuki biz türkçede öyle kullanırız Şimdi ben "sor sorunu" bu cümleye ingilizceye çevir desem cevap ne olcak

August 2, 2016

chasemeifudare

sor sorunu dedim sorunu sor olarak cevap verdi :)

January 6, 2017

caner326241

Konusamiyorum mikrofon 1 saat sonra acilacak siyor acilmiyor

April 8, 2017

arnoldd75

Sizin soruyu sor, kabul etmedi.

September 22, 2014

Selcen_Ozturk

cünkü yanlis Türkcede böyle bir kullanim. "sizin sorunuzu" denir

September 22, 2014

HulyaCakka

sorunuzu sor. nicin olmaz

October 1, 2016

Mehmet.Alsancak

Hocam "SENİN SORULARINI SORARIM"dedim nasil olacak bu ya :(

February 17, 2015

Nisa_Cansiz

i ask your question demiyor. benim diye bir şey yok.

June 30, 2015

serdaro81

Senin sorularını sorarım ne demek? kendinin başkasının sorusunu sorduğunu belirtmek bu soruda ne diyor? Sorunu sor diyor bu da kendinin kendine ait olan soruyu sor demek bunlar aynı şey mi?

November 16, 2015

[aktif olmayan kullanıcı]

    Senin sorun dedim olmaz dedi niye ki

    June 1, 2015

GizemAlkan11

    Soruyu sorun.. Kalıbını kabul etmiyor

    July 10, 2017

xproemirx

    senin sorunu sor kabul etmiyo

    March 31, 2018

yasar482251

    ( Gah siktir git bizden çıkmış bizi beğenmiyor siktir git bokumu ye itin dölü piççç pezevenk dümbük allah seni alsın )

    May 20, 2018

Merih372362

    Sor sorunu da kabul görmedi

    January 24, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.