"Ask your question."

Çeviri:Sorunu sor.

4 yıl önce

28 Yorum


salvo34

"Senin sorunu sor" kabul etmedi.

3 yıl önce

phauruq

senin onun demezsek bence anlam karışıklığı oluyor deyince de duo kabul etmiyor bilen baksın lütfen

1 yıl önce

percy955

Türkçe sondan eklemeli dil yani cümledeki "sorunu" kelimesinde zaten senin anlamı var . Kimin sorusu? Onun sorusu.

Tekrardan senin onun demene gerek yok. Türkçede sona ekliyoruz zaten.

1 yıl önce

Bertan5

"sorunuzu sorunuz" dedim olmadı.

3 yıl önce

ferdi48130

Emir cümlesi ask başta ceviri sorunu sor

3 yıl önce

kevser574502

İngilizcede dikkat önemli

2 yıl önce

senersemra

ask your question :)) olmadı . A büyük harf değil diye mi olmadı

4 yıl önce

barrydc

Alakasi yok harflerle kardes

3 yıl önce

DoganLokman

:)) eklediysen olmamıştır (:

2 yıl önce

SedenDeniz

Sorun yazdim kabul etmedi sonicta sorun deyince sorudan baska bir seyi soracak hali yok

3 yıl önce

ramazandursun

Senin sorun dedim olmaz dedi niye ki

3 yıl önce

bayram443544

SOR SORUNU niye kabul edilmedi

2 yıl önce

kevser574502

Senin soruyu sor olmayacak

2 yıl önce

fatihkarad14

Sor sorunu dedim kabul etmedi Halbuki biz türkçede öyle kullanırız Şimdi ben "sor sorunu" bu cümleye ingilizceye çevir desem cevap ne olcak

2 yıl önce

chasemeifudare

sor sorunu dedim sorunu sor olarak cevap verdi :)

1 yıl önce

caner326241

Konusamiyorum mikrofon 1 saat sonra acilacak siyor acilmiyor

1 yıl önce

arnoldd75

Sizin soruyu sor, kabul etmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cünkü yanlis Türkcede böyle bir kullanim. "sizin sorunuzu" denir

4 yıl önce

HulyaCakka

sorunuzu sor. nicin olmaz

2 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Hocam "SENİN SORULARINI SORARIM"dedim nasil olacak bu ya :(

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

i ask your question demiyor. benim diye bir şey yok.

3 yıl önce

serdaro81

Senin sorularını sorarım ne demek? kendinin başkasının sorusunu sorduğunu belirtmek bu soruda ne diyor? Sorunu sor diyor bu da kendinin kendine ait olan soruyu sor demek bunlar aynı şey mi?

3 yıl önce

GizemAlkan11

Soruyu sorun.. Kalıbını kabul etmiyor

1 yıl önce

xproemirx

senin sorunu sor kabul etmiyo

8 ay önce

yasar482251

( Gah siktir git bizden çıkmış bizi beğenmiyor siktir git bokumu ye itin dölü piççç pezevenk dümbük allah seni alsın )

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.