1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ask your question."

"Ask your question."

Çeviri:Sorunu sor.

March 6, 2014

27 Yorum


Bertan5

"sorunuzu sorunuz" dedim olmadı.


SedenDeniz

Sorun yazdim kabul etmedi sonicta sorun deyince sorudan baska bir seyi soracak hali yok


kevser574502

İngilizcede dikkat önemli


senersemra

ask your question :)) olmadı . A büyük harf değil diye mi olmadı


DoganLokman

:)) eklediysen olmamıştır (:


barrydc

Alakasi yok harflerle kardes


salvo34

"Senin sorunu sor" kabul etmedi.


phauruq

senin onun demezsek bence anlam karışıklığı oluyor deyince de duo kabul etmiyor bilen baksın lütfen


percy955

Türkçe sondan eklemeli dil yani cümledeki "sorunu" kelimesinde zaten senin anlamı var . Kimin sorusu? Onun sorusu.

Tekrardan senin onun demene gerek yok. Türkçede sona ekliyoruz zaten.


ferdi48130

Emir cümlesi ask başta ceviri sorunu sor


bayram443544

SOR SORUNU niye kabul edilmedi


kevser574502

Senin soruyu sor olmayacak


fatihkarad14

Sor sorunu dedim kabul etmedi Halbuki biz türkçede öyle kullanırız Şimdi ben "sor sorunu" bu cümleye ingilizceye çevir desem cevap ne olcak


chasemeifudare

sor sorunu dedim sorunu sor olarak cevap verdi :)


caner326241

Konusamiyorum mikrofon 1 saat sonra acilacak siyor acilmiyor


arnoldd75

Sizin soruyu sor, kabul etmedi.


Selcen_Ozturk

cünkü yanlis Türkcede böyle bir kullanim. "sizin sorunuzu" denir


HulyaCakka

sorunuzu sor. nicin olmaz


Mehmet.Alsancak

Hocam "SENİN SORULARINI SORARIM"dedim nasil olacak bu ya :(


Nisa_Cansiz

i ask your question demiyor. benim diye bir şey yok.


serdaro81

Senin sorularını sorarım ne demek? kendinin başkasının sorusunu sorduğunu belirtmek bu soruda ne diyor? Sorunu sor diyor bu da kendinin kendine ait olan soruyu sor demek bunlar aynı şey mi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Senin sorun dedim olmaz dedi niye ki


GizemAlkan11

    Soruyu sorun.. Kalıbını kabul etmiyor


xproemirx

    senin sorunu sor kabul etmiyo


yasar482251

    ( Gah siktir git bizden çıkmış bizi beğenmiyor siktir git bokumu ye itin dölü piççç pezevenk dümbük allah seni alsın )


Merih372362

    Sor sorunu da kabul görmedi


myb566966

    Resmen you diye okuyor nasil your oluyor cok garip

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.