1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar su içer."

"Oğlanlar su içer."

Çeviri:The boys drink water.

March 6, 2014

11 Yorum


bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it olunca fiile s gelir. Ama özne I, you, we, they olursa fiile s gelmez. Oğlanlar=they


didemsakin

Bence yanlış bir kalime söyledin.


Tutku2003

Genis zamanda he she it kelimelerinde fiile s takısı gelir. O s takısı does ekinden gelir. I you we ve they kelimelerinde does eki kullanılmadığı için s takısı gelmez. Ama sadece geniş zamanda.


Zeynep394681

çünkü çoğul anlam taşıyor


Kbra577864

Oğlanların başına (the) koyuyoruz. Ama neden (water)'ın başına koymuyoruz


BertuGunduz

merhaba kübra dikkat ettiysen oğlanlar su içer dediği zaman the boy drink water olur. FAKAT oğlanlar suYU içer dediği zaman the boys drink the water olur. +1


Feyza239732

Cok teşekkürler sayenizde öğrendim


DerviAliTI

Hep the gelcek heralde ya


serif73

drink yerine drinks yazdım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.