1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar su içer."

"Oğlanlar su içer."

Çeviri:The boys drink water.

March 6, 2014

29 Yorum


bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it olunca fiile s gelir. Ama özne I, you, we, they olursa fiile s gelmez. Oğlanlar=they


Nilgn134307

çok açıklayıcı olmuş.teşekkürler


Tutku2003

Genis zamanda he she it kelimelerinde fiile s takısı gelir. O s takısı does ekinden gelir. I you we ve they kelimelerinde does eki kullanılmadığı için s takısı gelmez. Ama sadece geniş zamanda.


byYksel07

Saçmalık ya drink ve water in yerini degisik yaptım diye yanlis dedi


lara396321

Umarim trolldur yorumun. turkce gibi mi ingilizce ? Özne den sonra fiil gelecek


m.h.m.m.d

Saçmalık işte bugünlerde böyle oluyor.....,,,,,,,


brk456

Program bir robot 0 hata istiyor gercek hayatta da dersen sana tip tip bakarlar


AtillaKele1

"S" takısı yüzünde yanlıs yaptim öffffg


kj_2018

"Boys Water Drink" Dedim Kabul Etti Ama Gerçeği "The boys drink water."

Ben Kendi Söylediğim Gibi Okusam Sorun Olurmu Yoksa İlla "The boys drink water." Demelimiyim?


EgemenKaya2

illa the kullanmana gerek yok


gokceaytin

ben doğru söylüyorum.o gidiyor tersini yazıyor :(


CerenAkarsu

are yazdım yazmamam mı gerekiyordu?


Nuricanlgezdi

The boys water drink yazıyorum herseferinde neden drink öne geliyor?


burakcumali

arkadaşlar neden the boys drinks water olmadı sonuçta oglanlar dedi s takısı aldı


duolingoare05

ne olur yani anlayamadım kelimelirin yerlerini deyişik yazarsak


leyla699448

Şıklarda the yok isaretleyemedim kabul etmiyor yazdigimida atlayamadim sikki yardim


artac05

bu ne ya okuyom yanlış diyo


Gult.en

Of ya niye the geliyor


Kbra337218

The ne oluyo anlamadim program kimi zaman a dog kabul ediyo kimi zaman dog yaziuo ben oyle yapinca yanlis kabul ediyo anlamadim dogrusu


rakipsiz3

boy=oğlanlar ne yaw ? cümlenin bir tanesine "I am boy " demiş "ben bir oğlanım" diye çeviri yapmak zorunda kaldım ...


Beytullah129298

The boys drink wather olması gerekmiyor mu bende "the" yok


mustafakkk10

Klavye sorunu var bazen geliyor bazen gelmiyar


ademTuzal1

Arkadaş anlamıyorum (the boys drink the water) neden kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.