Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У нього є книжки."

Переклад:He has books.

1 рік тому

6 коментарів


Roman695193

Чому has а не have?За яким правилом?

1 рік тому

Maria461786

Напевно тому що, "книжки"

11 місяців тому

cuva1

Чому не "a book" ?

1 рік тому

Wl2p3

Books - множина. У множині артикль не ставиться

1 рік тому

slavik935719

Тому ,що"a"ставиться тоді коли однина ,а не тоді коли множина

5 місяців тому

qTUX8

Тому що коли є HE, she, it тоді має бути has, а коли are, you, we, the тоді має бути heve.

5 місяців тому