1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wo ist Norden?"

"Wo ist Norden?"

Çeviri:Kuzey nerede?

February 22, 2017

3 Yorum


muzaffer561628

arkadaş yanlış çeviri yapıyorsunuz nerede ile nerededir in farkı ne üstelik sein fiili kullanılmış


Ogn876646

Dersler ilerledikçe türkçe çeviriler de çok hatalar olmaktadır. Wo ist Norden cümlesinde ki sein fiili olan ist türkçe karşılığı -dır veya -dir olmasına rağmen çeviride kullanılmıyor,ne den???????


AsmKeskin1

Yanlış diyen arkadaşlar da yanlış yapmış. Türkçede siz hiç Kuzey nerede(dir) diye bir cümle kurar mıydınız? Hayır: "Kuzey neresi" dersiniz... "Kuzey nerede" derseniz ismi Kuzey olan bir kişiyi aradasınız anlaşılır. Cümle çevirisi kelimelerin anlamlarını birleştirerek olmaz. Sonuçta bu çeviri hatalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla