Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kaşığı bana ver!"

Çeviri:Give me the spoon!

0
4 yıl önce

8 Yorum


sencerkorkusuz

"Give the spoon to me" olmaz mı

2
Cevap ver4 yıl önce

TheProStudent

Olur, eklemedilerse rapor edilmeli.

1
Cevap ver3 yıl önce

UurCanYazc

Give me spoon? Neden olmuyor

1
Cevap ver3 yıl önce

TheProStudent

İngilizcede sayılabilen isimler tanımlayıcısız bırakılamaz. Bunun için en temel olarak the, a, an veya çoğul eki kullanılır (yerine göre uygun olanı seçilir). Örneğin "Elma sever misin?" cümlesinin karşılığı "Do you like apples?" olur. Bu durumda "Bana kaşık ver - Give me a spoon" ve "Kaşığı bana ver - Give me the spoon" biçiminde cümleler kurulabilir ama "Give me spoon" diye bir kullanım yoktur.

5
Cevap ver13 yıl önce

kandorfeyta

"The" sozcüğü -ı gibi anlamlara geliyor cümlede. Give me spoon, kaşık bana ver gibi oluyor.

2
Cevap ver3 yıl önce

Bra595232

Give the spoon me olmuyor mu?

1
Cevap ver3 hafta önce

ibrahimsu

"The spoon give me" olmaz mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

TheProStudent

İngilizcede nesneyi öznenin önüne koymak nadir ve özel bir durumdur, daha çok edebiyatta kullanılır. Emir cümlelerinde you öznesi gizli tutulduğu için nesnenin başa gelmesi öge karmaşası yaratır, yanlıştır.

4
Cevap ver3 yıl önce