Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You read the newspaper."

Çeviri:Siz gazeteyi okursunuz.

4 yıl önce

18 Yorum


amilztopra

Sen bir gazete okursun veya gazeti okursun. Bunlarida kabul etmesi lazim degil mi ??

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

bir gazete demiyor ki.

4 yıl önce

semihcagat

Sen gazete okursun dedim. Onu da kabul etmedi :(

4 yıl önce

kubrakoc99

The newspaper, gazeteyi demek. Eğer sadece newspaper demiş olsaydı senin dediğin doğru olurdu.

4 hafta önce

doxanikee

"Sen gazete okursun" cümlesini de doğru kabul etmesi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

suskunpren1

Bencede

7 ay önce

DerinAltin1

sen gazete okursun dedim kabul etmedi çok saçma

4 yıl önce

osman0345

The yönelme ekini unutmayalım

4 yıl önce

ilgincik

Manyak mi ne ya gazete okursun ile gazeteyi ojursun ayni sey ama yanlis kabul etti

4 yıl önce

CebrailOze

Neden yonelme eki kullanilmis?

4 yıl önce

ucrtmmtlrtkld

Sen gazete okursun dedim sen gazeteyi okursun diye düzeltti :,(

3 yıl önce

mehmet342837

Sen gazete okursun 'u kabul etmesi germez mi ?

2 yıl önce

sude401409

sen gazete okursun da olabilir siz olması gerekmiyor

1 yıl önce

mervenurC.

Sonun da you yu sen olarak kabul etti

1 yıl önce

Volkan820865

aynı anlam

11 ay önce

SULTANGLAY

Gazete gezete diye mi yazılır?

8 ay önce

suskunpren1

:)

7 ay önce

seyitselim

Okuyorsun manasìnada gelirmi?

4 gün önce