Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You read the newspaper."

Çeviri:Siz gazeteyi okursunuz.

0
4 yıl önce

16 Yorum


amilztopra

Sen bir gazete okursun veya gazeti okursun. Bunlarida kabul etmesi lazim degil mi ??

10
Cevap ver4 yıl önce

aoskdaosdkoas

bir gazete demiyor ki.

1
Cevap ver4 yıl önce

semihcagat

Sen gazete okursun dedim. Onu da kabul etmedi :(

3
Cevap ver4 yıl önce

doxanikee

"Sen gazete okursun" cümlesini de doğru kabul etmesi gerekmiyor mu?

8
Cevap ver4 yıl önce

suskunpren1

Bencede

0
Cevap ver5 ay önce

DerinAltin1

sen gazete okursun dedim kabul etmedi çok saçma

6
Cevap ver4 yıl önce

osman0345

The yönelme ekini unutmayalım

5
Cevap ver4 yıl önce

ilgincik

Manyak mi ne ya gazete okursun ile gazeteyi ojursun ayni sey ama yanlis kabul etti

1
Cevap ver3 yıl önce

CebrailOze

Neden yonelme eki kullanilmis?

0
Cevap ver4 yıl önce

ucrtmmtlrtkld

Sen gazete okursun dedim sen gazeteyi okursun diye düzeltti :,(

0
Cevap ver2 yıl önce

mehmet342837

Sen gazete okursun 'u kabul etmesi germez mi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

sude401409

sen gazete okursun da olabilir siz olması gerekmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

mervenurC.

Sonun da you yu sen olarak kabul etti

0
Cevap ver11 ay önce

Volkan820865

aynı anlam

0
Cevap ver9 ay önce

SULTANGLAY

Gazete gezete diye mi yazılır?

0
Cevap ver6 ay önce

suskunpren1

:)

0
Cevap ver5 ay önce