1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You read the newspaper."

"You read the newspaper."

Çeviri:Siz gazeteyi okursunuz.

March 6, 2014

21 Yorum


amilztopra

Sen bir gazete okursun veya gazeti okursun. Bunlarida kabul etmesi lazim degil mi ??


aoskdaosdkoas

bir gazete demiyor ki.


semihcagatay

Sen gazete okursun dedim. Onu da kabul etmedi :(


thepetrichor

The newspaper, gazeteyi demek. Eğer sadece newspaper demiş olsaydı senin dediğin doğru olurdu.


doxanikee

"Sen gazete okursun" cümlesini de doğru kabul etmesi gerekmiyor mu?


DerinAltin1

sen gazete okursun dedim kabul etmedi çok saçma


osman0345

The yönelme ekini unutmayalım


CebrailOze

Neden yonelme eki kullanilmis?


ilgincik

Manyak mi ne ya gazete okursun ile gazeteyi ojursun ayni sey ama yanlis kabul etti


ucrtmmtlrtkld

Sen gazete okursun dedim sen gazeteyi okursun diye düzeltti :,(


mehmet342837

Sen gazete okursun 'u kabul etmesi germez mi ?


sude401409

sen gazete okursun da olabilir siz olması gerekmiyor


mervenurC.

Sonun da you yu sen olarak kabul etti


Ece215978

Aynı anlama gelmiyor mu sonuçta, kabul etmesi gerekir


FurkanYeil14

Hmmm garip hataları var


serdar176344

Sen okursun gazete dedim yanlış kabul etti turkcede devrik cumle var ingilizcede yok uygulama saçmalamis


Efqan640509

Taxsim i wvshs to taxsim


Sessizdam

The yönelme ekini unutmayalım :)


0zgeben

Tek bir harf sorunu yüzünden kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.