1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You read the newspaper."

"You read the newspaper."

Çeviri:Siz gazeteyi okursunuz.

March 6, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

amilztopra

Sen bir gazete okursun veya gazeti okursun. Bunlarida kabul etmesi lazim degil mi ??

March 6, 2014

aoskdaosdkoas

bir gazete demiyor ki.

March 8, 2014

semihcagat

Sen gazete okursun dedim. Onu da kabul etmedi :(

April 10, 2014

1kubrakoc

The newspaper, gazeteyi demek. Eğer sadece newspaper demiş olsaydı senin dediğin doğru olurdu.

September 10, 2018

ElcanMemme1

Etmesi gerek amma ben sen gazete okursun yaptım doğru oldu

January 10, 2019

doxanikee

"Sen gazete okursun" cümlesini de doğru kabul etmesi gerekmiyor mu?

July 10, 2014

suskunpren1

Bencede

March 8, 2018

DerinAltin1

sen gazete okursun dedim kabul etmedi çok saçma

July 21, 2014

osman0345

The yönelme ekini unutmayalım

July 27, 2014

ilgincik

Manyak mi ne ya gazete okursun ile gazeteyi ojursun ayni sey ama yanlis kabul etti

August 25, 2014

CebrailOze

Neden yonelme eki kullanilmis?

May 28, 2014

ucrtmmtlrtkld

Sen gazete okursun dedim sen gazeteyi okursun diye düzeltti :,(

August 18, 2015

mehmet342837

Sen gazete okursun 'u kabul etmesi germez mi ?

July 23, 2016

sude401409

sen gazete okursun da olabilir siz olması gerekmiyor

July 4, 2017

mervenurC.

Sonun da you yu sen olarak kabul etti

August 31, 2017

Volkan820865

aynı anlam

November 7, 2017

Ece215978

Aynı anlama gelmiyor mu sonuçta, kabul etmesi gerekir

December 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.