"He is a military man."

Fordítás:Ő katona.

March 6, 2014

23 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

kiskiralyka

A katona férfit miért nem fogadja el, amikor van katona nő is???

September 29, 2018

Mabi77

Pont azért, mert katonanő van, de katonaférfi nincs. Ilyet magyarban nem mondasz. A katonanő férfi megfelelője a katona. Ennyi.

September 29, 2018

Csulki

De van katonaférfi is, legfeljebb nem találkoztál még ezzel a szóval. Sőt van katonaember is!

November 28, 2018

evairenpinter

Elfogadja: Ő katona.

May 20, 2016

TthKlmn

Eddig jó volt a man férfi verzió most hirtelen ember lett a man, persze a férfi az ember tehát jó a férfi még ha nem is fogadja el!

July 3, 2018

regigi03

Az jo hogy egy katona?ha igen mert nem fogadja el?

April 3, 2015

brigg3

'Ő' egy katona

October 25, 2015

80pessoa

Angolul kell leírni, amit hallunk, nem a fordítást... ☺ Nekem is tíz percembe tellett...

May 30, 2017

I.hate.juice.

Ha a he is a military man azt jelenti, hogy katona, a soldier mit jelent?

December 19, 2015

Zozi460913

Ugyanazt

March 1, 2016

DrMnikaBtn

azt írtam hogy ő egy katona férfi és azt írja hogy nem jó.basszus

February 26, 2016

Zozi460913

Eleg csak annyi h ő egy katonaaa

March 1, 2016

DrMnikaBtn

köszi

March 17, 2016

GabriellaG283004

melléknevek csomagban tanulni főnevet nagy átverés....naaaa :)

February 19, 2019

pumazsu

egyszerűen a katona szót akárhányszor visszahallgatom nem jövök rá, hogy az katona.. Csak nekem van ennyire rossz hallásom?

May 31, 2016

Mabi77

Pedig elég jól hallható.

May 31, 2016

pumazsu

a kiejtés néha tragikus!!

February 24, 2017

Dzsilda

gondolom a tied meg tökéletes

June 9, 2018

DraSzekr

Kedves brigg

Jelentsd szerintem amugy cukik a zsiráfok

March 9, 2017

EszterLakatos

Na ezt nem értem. Az előbb azt írtam hogy Ő katona, nem fogadta el. Neki a válasza az volt hogy /Ő egy katona férfi./ Most úgy írtam és a válasza /Ő katona./ Elhiszem hogy én nem tudom jól, de az nem vezet sehova, ha összezavar.

January 25, 2019

Dzsilda

Ne foglalkozz vele, nincs értelme! Lépj tovább, a válaszod jó és ez a lényeg.

January 25, 2019

GabriellaG283004

ő egy katona férfi - miért nem? mivel he, ezért tuti nem nő.

February 19, 2019

KissAnita20

Melyiket használják gyakrabban? Soldier vagy military?

August 13, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.