Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Where is the bank?"

Μετάφραση:Πού είναι η τράπεζα;

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

πού είναι η όχθη; was marked wrong but >η όχθη< is also the bank

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

I hope you also used the "Report a problem" button, because posting here will probably not produce any useful result.

πριν από 1 χρόνο

KostasAtha1

Που είναι η τράπεζα

πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Δεν ειμαι σίγουρη αλλά νομίζω ότι η Τράπεζα(με τα χρήματα) και η Αγία Τράπεζα θέλουν κεφαλαίο "Τ"

πριν από 6 μήνες

D_..
D_..
Mod

Η λέξη τράπεζα ως χρηματοπιστωτικός οργανισμός δε χρειάζεται, εκτός κι αν είναι μέρος φράσης όπου δηλώνεται το όνομά της, π.χ. η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Η Αγία Τράπεζα μάλλον θέλει πάντα σαν την Αγία Τριάδα. Άλλες τριάδες όμως είναι μια χαρά και με μικρό!

πριν από 6 μήνες