"The book is on top."

Μετάφραση:Το βιβλίο είναι από πάνω.

February 23, 2017

5 σχόλια


I.Schmidt1

Το βιβλίο είναι στην κορυφή. είναι αυτή μια πιθανή μεταφράση;

February 23, 2017

123lolita

ναι . εμενα το ελαβε ως σωστο

March 7, 2017

I.Schmidt1

Thanks 123lolita, but I do not understand how "on top" can be translated with "από πάνω"! I do not have a dictionary which shows me that translation. To me "από πάνω" means from above. Perhaps "από πάνω" is a special expression? So is somebody here to give me an explanation?

March 11, 2017

Bacilic

Η φράση "on top" για να μεταφραστεί ως "από πάνω/επάνω" τις περισσότερες περιπτώσεις χρειάζεται η πρόθεση of + κάτι, αυτό είναι αλήθεια.
Ανακάλυψα όμως μία πρόταση από συνταγή που σημαίνει επάνω χωρίς το of:
Spread a layer of the cream on top and add another layer of cake. = Απλώστε μία στρώση κρέμας από πάνω και προσθέστε μία στρώση κέικ.

Στη δική μας περίπτωση "το βιβλίο είναι από πάνω" απαντάει μια χαρά (συνηθίζεται στα ελληνικά) στην ερώτηση "Πού είναι;" και εννοείται περιφραστικά στο υψηλότερο σημείο μιας στήλης βιβλίων.

November 16, 2018

Glmc11

Το βιβλιο ειναι στην κορυφη

January 13, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.