1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He answers his father."

"He answers his father."

Fordítás:Válaszol az apjának.

March 6, 2014

6 hozzászólás


fectroll

Azt mondja: Hi enszörsz hisz fádhör.


Harga

Tényleg. Már csak annyit kellene megjegyezned, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent. Hajrá!!!


MarcsiHorvath

"enszusz"-t mond! - tulajdonképpen nem baj, mert nagyon jó, hogy van ez a program, köszönet


JanosGrenc

az answer-t entürsz-nek hallom. csoda humoros a kiejtése.


SaroltaKov3

Nehéz megérteni amit mond!!!!!!?


Baldr10

Tudom, hogy kukacoskodás, de a válaszol atyjának is jó ám....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.