Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ulaşım şehirde daha rahat."

Çeviri:Transportation is more comfortable in the city.

4 yıl önce

16 Yorum


onderyildiz.

"The" transportation is more comfortable in the city yazdim, yanlis sayildi. "Transportation"un basina "the" koymak gerekmiyor muydu?

3 yıl önce

TheSouth2

Kimse ilgilenmiyor sorularla sanirim

2 ay önce

KaptanMagara

"Convenient" kelimesi daha çok "uygun, müsait, münasip" gibi anlamları karşılamaz mı? Neden "rahat" kelimesinin anlamını karşılaması için "comfortable" tek başına yeterli olmuyor?

4 yıl önce

aslanmuson

Emin olmamakla beraber sanirim comfortable daha cok ayakkabi, araba gibi direk kullanilan seyler icin gecerli.

4 yıl önce

KaptanMagara

Direk kullanılmayan şeyler için de geçerli olduğu durumlardan yola çıkmıştım. Örneğin rahat bir uçak yolculuğu ya da içinde rahat hareket edebildiğiniz bir ev için "comfortable" kullanılabilir. O yüzden kafam biraz karıştı açıkçası.

4 yıl önce

IlterA

Transportation is easier in the city

3 yıl önce

sbnm15

Comfortable i kabul etmiyor bi hata var yukardaki gibi yazdigim halde kabul etmedi

9 ay önce

2016yagmur2018

bu yine iyi benimkinde şıklarda comfortable bile yoktu

1 ay önce

Alparslan952378

More kelimesinin neden kullanıldığı konusunda yardımcı olur musunuz

1 ay önce

Alparslan952378

Daha anlamına geliyormuş teşekkür ederim

1 ay önce

AVCI031

"The" Transportation....kabul etmedi

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

İsim olsaydı haklısınız belkide transportation fiil olarak yazılmıştır ondan kabul edilmiyordur.

10 ay önce

MrBaris1

Bir defa daha kelime kutusundaki bütün kelimeleri kullandım! 20.10.2017 !!!

11 ay önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV 16.07.2018

2 ay önce

-PJM-

"Transport is more rest than in the city" neden?

2 ay önce

2016yagmur2018

çok saçma duolingo comfortable alttaki şıklarda yok olmayan bir şıkkı nasıl işaretleyebilirim ki

1 ay önce