Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ulaşım şehirde daha rahat."

Çeviri:Transportation is more convenient in the city.

4 yıl önce

21 Yorum


onderyildiz.

"The" transportation is more comfortable in the city yazdim, yanlis sayildi. "Transportation"un basina "the" koymak gerekmiyor muydu?

3 yıl önce

TheSouth2

Kimse ilgilenmiyor sorularla sanirim

1 ay önce

KaptanMagara

"Convenient" kelimesi daha çok "uygun, müsait, münasip" gibi anlamları karşılamaz mı? Neden "rahat" kelimesinin anlamını karşılaması için "comfortable" tek başına yeterli olmuyor?

4 yıl önce

aslanmuson

Emin olmamakla beraber sanirim comfortable daha cok ayakkabi, araba gibi direk kullanilan seyler icin gecerli.

4 yıl önce

KaptanMagara

Direk kullanılmayan şeyler için de geçerli olduğu durumlardan yola çıkmıştım. Örneğin rahat bir uçak yolculuğu ya da içinde rahat hareket edebildiğiniz bir ev için "comfortable" kullanılabilir. O yüzden kafam biraz karıştı açıkçası.

4 yıl önce

IlterA

Transportation is easier in the city

2 yıl önce

usdincer

Why not

2 yıl önce

sbnm15
sbnm15

Comfortable i kabul etmiyor bi hata var yukardaki gibi yazdigim halde kabul etmedi

8 ay önce

2016yagmur2018

bu yine iyi benimkinde şıklarda comfortable bile yoktu

3 hafta önce

Alparslan952378

More kelimesinin neden kullanıldığı konusunda yardımcı olur musunuz

3 hafta önce

Alparslan952378

Daha anlamına geliyormuş teşekkür ederim

3 hafta önce

AVCI031

"The" Transportation....kabul etmedi

2 yıl önce

sonterekeme

İsim olsaydı haklısınız belkide transportation fiil olarak yazılmıştır ondan kabul edilmiyordur.

9 ay önce

MrBaris1

Bir defa daha kelime kutusundaki bütün kelimeleri kullandım! 20.10.2017 !!!

9 ay önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV 16.07.2018

1 ay önce

-PJM-

"Transport is more rest than in the city" neden?

4 hafta önce

2016yagmur2018

çok saçma duolingo comfortable alttaki şıklarda yok olmayan bir şıkkı nasıl işaretleyebilirim ki

3 hafta önce

NazifErdem

Benim yazdigima yanlis dedi altta cikan dogru cümle de benim yazdigimla birebir ayni yani dogruya yanlis dedi. Sanirim uygulamada problem oldu.

3 yıl önce

mikaildaglar

The transportation is than comfortable in the city. Yazdım kabul etmedi. Bu cümledeki yanlışın ne olduğunu birisi açiklayabilir mi?

3 yıl önce

usdincer

Than yerine more kullanılmalı. Çünkü cümlede karşılaştırmaya konu diğer tümleç kullanılmamış. "Transportation is more comfortable in the city than in the village" olsaydı than kullanım yeri bulurdu.

2 yıl önce

ispinoze

"Transportation is more comfortable at the city" de olabilir sanki

1 yıl önce