"Ulaşım şehirde daha rahat."

Çeviri:Transportation is more convenient in the city.

4 yıl önce

16 Yorum


onderyildiz.

"The" transportation is more comfortable in the city yazdim, yanlis sayildi. "Transportation"un basina "the" koymak gerekmiyor muydu?

3 yıl önce

TheSouth2

Kimse ilgilenmiyor sorularla sanirim

4 ay önce

KaptanMagara

"Convenient" kelimesi daha çok "uygun, müsait, münasip" gibi anlamları karşılamaz mı? Neden "rahat" kelimesinin anlamını karşılaması için "comfortable" tek başına yeterli olmuyor?

4 yıl önce

aslanmuson

Emin olmamakla beraber sanirim comfortable daha cok ayakkabi, araba gibi direk kullanilan seyler icin gecerli.

4 yıl önce

KaptanMagara

Direk kullanılmayan şeyler için de geçerli olduğu durumlardan yola çıkmıştım. Örneğin rahat bir uçak yolculuğu ya da içinde rahat hareket edebildiğiniz bir ev için "comfortable" kullanılabilir. O yüzden kafam biraz karıştı açıkçası.

4 yıl önce

IlterA

Transportation is easier in the city

3 yıl önce

sbnm15

Comfortable i kabul etmiyor bi hata var yukardaki gibi yazdigim halde kabul etmedi

11 ay önce

2016yagmur2018

bu yine iyi benimkinde şıklarda comfortable bile yoktu

3 ay önce

Alparslan952378

More kelimesinin neden kullanıldığı konusunda yardımcı olur musunuz

3 ay önce

Alparslan952378

Daha anlamına geliyormuş teşekkür ederim

3 ay önce

AVCI031

"The" Transportation....kabul etmedi

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

İsim olsaydı haklısınız belkide transportation fiil olarak yazılmıştır ondan kabul edilmiyordur.

1 yıl önce

MrBaris1

Bir defa daha kelime kutusundaki bütün kelimeleri kullandım! 20.10.2017 !!!

1 yıl önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV 16.07.2018

3 ay önce

-PJM-

"Transport is more rest than in the city" neden?

3 ay önce

2016yagmur2018

çok saçma duolingo comfortable alttaki şıklarda yok olmayan bir şıkkı nasıl işaretleyebilirim ki

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.