A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A kalap rózsaszín belül."

Fordítás:The hat is pink in the inside.

4 éve

4 hozzászólás


BLacee
BLacee

"Inside of the hat is pink" nem fogadta el, pedig szerintem ugyanazt jelenti

4 éve

Melkoka

Szerintem, amit Te írtál az lényegében ugyanazt jelenti viszont úgy fordítjuk, hogy a "kalap belseje rózsaszín", szóval lehet hogy ezért nem fogadta el.

4 éve

BLacee
BLacee

Igen, pont azért írtam, mert tök ugyanazt jelenti, csak birtokviszonnyal fogalmazva. Mindegy... Más példáknál elfogad hasonlóan "szabad" fordítást is ;-)

4 éve

kofalvi.eva

Egyetértek. Én is ezt írtam

4 éve