1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Even my husband uses it now."

"Even my husband uses it now."

Çeviri:Şimdi onu benim kocam bile kullanıyor.

March 6, 2014

9 Yorum


KaptanMagara

"benim kocam dahi / benim kocam da" kulanılabilir mi?

March 6, 2014

Viforvendetta

Bence kullanılır.report

May 17, 2014

yusuffbu

benim kocam onu halen kullanıyor denilebilir mi

August 31, 2018

sonmez35

Onu benim kocam bile simdi kyllanir olmazmi

October 11, 2014

TheProStudent

Olmaz. Vurguyu şimdiye vermişsiniz, halbuki vurgu kocada.

February 3, 2015

sadun9

''Now even my husband uses it" bu sekilde kullansak cümle anlamı değişir mi. Teşekkürler

August 10, 2016

NubarElesg

Hayir

March 7, 2018

Halilbrahi476735

gocana sahap çıh be gadınn

September 7, 2018

melahat809520

mutlaka kelime kelime aynısını yazmassak kabul etmiyor anlam aynı ise kabul etmesi gerek

March 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.