1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Even my husband uses it now."

"Even my husband uses it now."

Çeviri:Şimdi onu benim kocam bile kullanıyor.

March 6, 2014

11 Yorum


KaptanMagara

"benim kocam dahi / benim kocam da" kulanılabilir mi?


Viforvendetta

Bence kullanılır.report


yusuffbu

benim kocam onu halen kullanıyor denilebilir mi


sonmez35

Onu benim kocam bile simdi kyllanir olmazmi


TheProStudent

Olmaz. Vurguyu şimdiye vermişsiniz, halbuki vurgu kocada.


sadun9

''Now even my husband uses it" bu sekilde kullansak cümle anlamı değişir mi. Teşekkürler


melahat809520

mutlaka kelime kelime aynısını yazmassak kabul etmiyor anlam aynı ise kabul etmesi gerek


BaykusuSevin

Kocanı niye ezikledin şimdi ablacım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.