1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He adds the numbers."

"He adds the numbers."

Çeviri:O, sayıları toplar.

March 6, 2014

74 Yorum


KaptanMagara

"number" kelimesi rakamlar dışında numaralar için de kullanılmaz mı?

March 6, 2014

aoskdaosdkoas

sizin cevabınız neydi ?

March 8, 2014

scknkkrer

"Numaraları ekler." cümlesinin kabul edilmemesi için bir sebep var mı ?

December 21, 2017

Mehmet335093

Bence yok bende öyle yapmıştım

December 22, 2018

ArifTuncay

Numbers'ın sayılar anlamı da var

March 9, 2019

HarryPotte541845

Bence de

September 25, 2019

KaptanMagara

benim cevabım "rakamları" idi ama numaralar için de kullanılabilir mi acaba merak ediyorum?

March 9, 2014

aoskdaosdkoas

burada toplamadan yani matematiksel bir işlemden bahsediliyor. o yüzden en güzeli çeviride olduğu gibi "o sayıları toplar." demek.

March 9, 2014

QANDAL_NAGI

Biz nerden bilelim burda matematikselmi yoksa başka bir şeymi

February 25, 2019

GlGl83986

Evet kullanılıyor

November 5, 2017

seomeo

o numaraları ekler dedim olmadı

June 13, 2014

AhmetDemir114029

Aynen

February 11, 2018

onerfidanci

Matematiksel toplama işlemi için add yerine sum denilse bence daha iyi olur

February 5, 2015

rurounius

" o numaraları ekler " neden kabul etmez ki " o rakamları ekler "i kabul ederken...

March 16, 2015

hansolfreckles

'Numaralar' kelimesi de sayilmali number kelimesi icin.

November 15, 2014

nazli.acar.95

Bence matematiksel oldugu yeterince belli degil

March 5, 2015

kozkaptan

numaralar niçin olmadı

September 14, 2014

Mehmetalag1

Ne toplari ekler diyor. Rakamlar da olur yani. Adds numbers numaralari ekler anlamina gelmiyor mu. Bi hata olmali

December 12, 2014

AhmetKarak

Numaralar da toplanabilir

May 25, 2014

naciby56

Ekledi anlamı olduguna göre numaralar da pekala eklenebilir

November 2, 2014

aygulce

Hala numaraları toplar kabul edilmiyor, komik

November 17, 2014

zizey

Komik değil, eklenmemesi raporlanmadığından olabilir.

February 13, 2015

ferhatdorak

O numaraları ekler, yanlışı nedir bunun merak ettim

September 22, 2015

deneme2114

O numaralari ekler dogru degil mi

December 9, 2015

huseyin2014

Numaralari dogru kabul etmedi?

February 3, 2015

patroller

O numaraları ekler dedim olmadı, bana o rakamları ekler dedi, fark var mı, ha rakam ha numara.

May 28, 2015

AkgulBilgi

o numaralari ekler yanlis bir cevap degildir

July 7, 2015

uurplt

O numaraları ekler doğru olmaz mı? Neden yanlış anlamadım

October 11, 2015

CevaBveremedi

Arkadaşlar cümledeki adds toplamak anlamında ""Kaptan Magara"" eğer numbers a numaralar dersek cümle anlamsız bir hâl alır. Cümlenin anlamı o numaraları toplar olur. Bu yüzden bu cümledeki numbers sayılar olarak kabul edilir.

September 14, 2018

zizey

Doğru tercüme olarak düşündüğünüz cevapları lütfen rapor edin!

February 7, 2015

ufukay34

o numaraları toplar neden olmuyor!!!!!!!!!!!!

February 13, 2015

free9898

numaralar da olmalı..

February 23, 2015

Hasanimek5

Numara kabul edilmeli

March 15, 2015

ogrenci1999

Numaralar kelimesini kabul etmeliydi

April 24, 2015

TCGozdeOzg

O numaraları toplar olmadı

June 6, 2015

nilgunkrdl

Numaralwri kwbul etmedi

September 15, 2015

HilalWolfian

Number numarayla ayni sey degil mi

January 7, 2016

Kevork59

O numaraları ekledi dedim kabul etmedi, halbuki matematiksel işlem soruyorsa add yerine sum olması gerekmiyor mu?

January 25, 2016

HzEmre

"o numaraları toplar" kabul edilmeli.

February 6, 2016

fatihkaya1071

Numaralari niye olmuyor ?

March 25, 2016

HakanYaa1

Ne çok numaracı var

April 17, 2017

SemihGler2

O rakamlar toplar yazinca kabul etseniz ölünuyomu :)

May 19, 2015

Selim668

Add kelimesi eklemek manasina gelmiyor mu

February 28, 2016

gozdesoyal0

sayıları toplar demenız ıcın sum demenız lazım kımler hazırlıyor bu soruları anlamadım numaraları ekler yazınca kabul etmedı komık

April 3, 2016

Pilot_candidates

Bu geliştirebilir bir program ve hazırlayanlar da neticede insan . Düzeltilmesi için de ayrıca raporla sekmesi bulunmakta sanırım açıklayıcı olmuştur ..

September 18, 2016

erhandmt

Nerdesin ssorulari tartışma alani

September 3, 2016

gul534876

add eklemek fiili toplamak anlaminda kullanmış. kafa karıştırıyor

September 14, 2016

Anllen1

Numara kabul edilsin !!!

September 29, 2016

DilsadeGngr

number ı numara diye öğrenmiştim o numaraları ekler de toplarda dedim kabul edimedi

October 11, 2016

DoganLokman

Sayı, rakam, numara bunların hepsi Türkçe'de farklı anlamlar taşıyor. 365 numarasıyla 423 numarasını toplayalım diye bir ifade yoktur Türkçe'de. Rakam ise 0'dan 9'a kadar olan ifadelerdir. Yani 10 bir rakam degildir. Sayıdır. Önceki testlerde number ifadesini sayı olarak çevirirken acaba rakam ne anlama geliyor? Diye düşünürken bu soru çıktı karşıma. Henüz rakam kelimesinin İngilizcesine bakmadığım için ve herhangi bir matematiksel işlem olarak algılamadığımdan "O sayıları ekler" diye çevirdim. Ancak kabul etmedi. O rakamları ekler şeklinde olmalıymış. Numara konusuna gelince kapı numarası veya telefon numarası vs olabilir ama bi belirtecin olması gerektiği düşüncesiyle numara terimini kullanmadım. Rakam veya sayı farkı acaba İngilizce'de nasıl anlaşılır?

January 7, 2017

osmandede3

kendiniz de ifade ettiğiniz gibi çeviride adds için toplar değil ekler demişsiniz. Türkçede hiç kimse sayıları toplayan birisi için o sayıları ekler ifadesini kullanmaz.

July 12, 2017

DoganLokman

Toplamak değil de bir listeye eklemek olarak düşünülebilir mi? Ayrıca benim cevabıma yanlış derken verdiği doğru çeviri "O rakamları ekler" şeklindeydi.

August 7, 2017

osmandede3

konu listeye eklemekse haklısınız. Konu rakamları toplamak sa "add" uygun bir ifade değil gibi, sanırım tartışmada bu nedenle yapılıyor.

September 14, 2017

Barkintorn

Number kelimesi, Türkçe'de numara ve rakam olarak kullanılabilir.

February 2, 2017

Burak390661

Toplamak sum degil mi?Nicin add kullanıldı?

March 21, 2017

Baran546421

Ben rakam yerine numara yazdim kabul etmedi. sacma degil mi

March 25, 2017

abcbilgi

"Numaraları" kabul etmedi.

April 10, 2017

isil328470

Numbers kelimesi numaralar rakamlar sayılar hepsini kapsamaktadır lütfen dikkate alınsın add kelimesi sadece eklemek anlamindadir toplamak anlamındaki sum kelimesidir

May 25, 2017

hatson14

"o numaraları ekler" de olur keşke, keşke Türkçe bilen birine çevirtseydiniz :D

June 16, 2017

osmandede3

"O numaraları toplar" neden kabul edilmiyor sayı rakam numara aynı şey değil mi?

July 12, 2017

OzanBayer2

Numaralari kabul etmeliydi

November 12, 2017

AHMETGMEN1

"Sayilari", ya da "numaralari" da dogru kabul edilmeliydi.

December 2, 2017

EmineMenek

Ben "telefon rehberine numara eklemek" gibi düşündüm.

February 11, 2018

elifkduman

"o numaraları ekler" kabul edilmeli.

February 27, 2018

YasinAyvaz

bence ceviriyi yapan kisi hem numarayi ve rakami ayni kabul etmeliydi

March 10, 2018

bahar679699

O sayıları toplar diyen bir insanı ben hiç duymadım? !

March 31, 2018

tuncay531973

toplar yerine ekler olmalıydı

May 26, 2018

Egemen1776

düzeltin şunu

September 6, 2018

muratbakan80

"O sayıları ekler." Dedim kabul etmedi

October 9, 2018

mrtzbky

O numaraları ekler dedim kabul etmedi

December 27, 2018

xalil12345

Cok garip

February 16, 2019

Jisoo_blink_girl

Add reklam deyil miydi ya

March 19, 2019

zivatu

O numaralari ekler neden olmaz...

May 4, 2019

Gksu877308

add aynı zamanda eklemekte değil mi

July 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.