Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Ben normalde burada kahvaltımı yerim."

Translation:I eat breakfast here normally.

1
4 years ago

10 Comments


TCCebrail

Kahvaltimi dedigi icin my breakfast olmali..

7
Reply13 years ago

altugcyhn

"kahvaltı yerim" yerine "kahvaltı ederim" demek daha mantıklı

5
Reply4 years ago

aoskdaosdkoas

eat kullanıldığı için çevirisi yerim oluyor. "i have breakfast..." deseydi dediğiniz doğru olurdu.

4
Reply4 years ago

mgvn
mgvn

bazen cümle de zarflar olsun ,ekler olsun ya da ingilizce kalıplar olsun dilbilgisine uygun cümle sıralaması yaparken hata yapıyorum temelde hangi sırayı takip etmemiz gerekir ? özne -fiil-nesne gibi .

4
Reply4 years ago

KeremGolba

yüklemsiz basit bir cümle için subject + ( am, is, are) + object + place + time expression

1
Reply4 years ago

NygelSama

''I normally eat my breakfast here'' kabul etti ''normally'' kelimesini sona yazsak daha mı doğru olur?

1
Reply3 weeks ago

Mrs.Wardep

Normally yerine usually de olmaz mi ama o yuzden yanlis saydi

0
Reply1 year ago

NygelSama

daha çok genellikle anlamı taşıyor usually. Anlamı farklı oluyor biraz

0
Reply3 weeks ago

ismail912039

O değilde bu normaly kelimesi bazen cümlenin başında bazen özneden hemen sonra bazende cümle sonunda yer alıyor bunu biri açıklayabilirmi ?

0
Reply2 months ago

PME20

Heralde cümleye göre değişiyor olabilir

1
Reply1 month ago