1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben normalde burada kahvaltı…

"Ben normalde burada kahvaltımı yerim."

Çeviri:I eat breakfast here normally.

March 6, 2014

13 Yorum


TCCebrail

Kahvaltimi dedigi icin my breakfast olmali..

December 23, 2014

altugcyhn

"kahvaltı yerim" yerine "kahvaltı ederim" demek daha mantıklı

March 6, 2014

aoskdaosdkoas

eat kullanıldığı için çevirisi yerim oluyor. "i have breakfast..." deseydi dediğiniz doğru olurdu.

March 8, 2014

mgvn

bazen cümle de zarflar olsun ,ekler olsun ya da ingilizce kalıplar olsun dilbilgisine uygun cümle sıralaması yaparken hata yapıyorum temelde hangi sırayı takip etmemiz gerekir ? özne -fiil-nesne gibi .

March 15, 2014

KeremGolba

yüklemsiz basit bir cümle için subject + ( am, is, are) + object + place + time expression

April 8, 2014

afatsuM.H.K

Zarflar için net bir sıralama yapmak mümkün değil. Türüne göre kullanım yeri cümlenin balı, ortası veya sonu olabiliyor.

April 15, 2019

NygelSama

''I normally eat my breakfast here'' kabul etti ''normally'' kelimesini sona yazsak daha mı doğru olur?

July 16, 2018

ismail912039

O değilde bu normaly kelimesi bazen cümlenin başında bazen özneden hemen sonra bazende cümle sonunda yer alıyor bunu biri açıklayabilirmi ?

May 29, 2018

afatsuM.H.K

Sometimes, usually, normally, frequently, often ve occasionally vurgu için cümle başında veya sonunda gelebilir

April 15, 2019

PME20

Heralde cümleye göre değişiyor olabilir

July 2, 2018

Mrs.Wardep

Normally yerine usually de olmaz mi ama o yuzden yanlis saydi

November 24, 2016

NygelSama

daha çok genellikle anlamı taşıyor usually. Anlamı farklı oluyor biraz

July 16, 2018

NurettinFa

Burada derken at here denmesi gerekmiyormu?

September 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.