1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We have rooms for children."

"We have rooms for children."

Μετάφραση:Εμείς έχουμε δωμάτια για τα παιδιά.

February 24, 2017

7 σχόλια


marabatzis

Γιατί δεν είναι σωστό να μεταφράζουμε την πρόταση χωρίς άρθρο; δηλαδή "έχουμε δωμάτια για παιδιά"... Σας ευχαριστώ πολύ!


thkarave

Έχουμε δωμάτια για τα παιδιά.


mizinamo

= We have rooms for the children.


konstantin424183

Αυτό που ανέφερα και προηγουμένως. Ο ήχος του r είναι απαράδεκτος. Δεν ακούγεται. Τέλος.


OpGe7

το μεταφράζω ακριβώς όπως το γράφετε και μου λέτε συνέχεια λάθος..γιατί;


Bacilic

Προς εσάς και όλους τους άλλους χρήστες με παρόμοια μηνύματα.
Συχνά μας αναφέρετε ότι το έχετε γράψει σωστά αλλά είναι λάθος. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να δούμε την απάντηση σας.


Ο ένας και μοναδικός είναι με στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) και ενσωμάτωση τις εικόνας στο μήνυμα σας.


laountroup

Εχει κολλήσει και δεν το αποδέχεται

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.