"We have rooms for children."

Μετάφραση:Εμείς έχουμε δωμάτια για τα παιδιά.

February 24, 2017

7 σχόλια


thkarave

Έχουμε δωμάτια για τα παιδιά.

February 24, 2017

mizinamo

= We have rooms for the children.

March 11, 2017

konstantin424183

Αυτό που ανέφερα και προηγουμένως. Ο ήχος του r είναι απαράδεκτος. Δεν ακούγεται. Τέλος.

March 2, 2017

OpGe7

το μεταφράζω ακριβώς όπως το γράφετε και μου λέτε συνέχεια λάθος..γιατί;

January 29, 2018

Bacilic

Προς εσάς και όλους τους άλλους χρήστες με παρόμοια μηνύματα.
Συχνά μας αναφέρετε ότι το έχετε γράψει σωστά αλλά είναι λάθος. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να δούμε την απάντηση σας.


Ο ένας και μοναδικός είναι με στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) και ενσωμάτωση τις εικόνας στο μήνυμα σας.

November 11, 2018

laountroup

Εχει κολλήσει και δεν το αποδέχεται

June 14, 2019

marabatzis

Γιατί δεν είναι σωστό να μεταφράζουμε την πρόταση χωρίς άρθρο; δηλαδή "έχουμε δωμάτια για παιδιά"... Σας ευχαριστώ πολύ!

September 8, 2019, 3:13 PM
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.