"I cook the chicken in a pan."

Fordítás:Serpenyőben sütöm meg a csirkét.

February 24, 2017

32 hozzászólás


-Redemptio

A "csirkét főzők a serpenyőben", azt miért nem fogadja el?

April 11, 2017

Harga

The chicken - A csirkét egy serpenyőben főzöm.

May 25, 2018

johalasz46

"A" pan = egy serpenyő ! Ha a duó ragaszkodik a the chicken =" A" csirke verzióhoz... - vagy nekünk nem lehet?

September 24, 2018

Lincolnbrahm

Azt találtam írni: főzöm a csirkét egy serpenyőben. A Duolingo nem fogadta el, szerinte helyes: Megfőzöm a csirkét egy serpenyőben. Honnan tudhatom, miért helyes az utóbbi?

September 20, 2017

Katinka0913

Nem fogadja el az utóbbit se. Én azt írtam de nem fogadta el.

March 17, 2019

IldikoPiber

Főzöm a csirkét egy lábasban. ( pl. húsleveshez) A PAN lábast is jelent! Jelentettem!

April 15, 2018

eminens2

El is fogadja. 2018.06.15.

June 15, 2018

Sztankay54

A DUO fordítása inkorrekt, a haladás érdekében opportunista voltam, de hogy nem értek vele egyet az ziher.

October 15, 2017

Sztankay54

Egy serpenyőben sütöm meg a csirkét....és nem fogadja el.

September 11, 2018

Fido93135

Mitől " a csirkét "

May 3, 2017

Harga

the chicken

January 21, 2019

Panka518367

Mitől a sütőbe?

September 17, 2017

Attis1983

4 -féle képpen írtam be és egyiket se fogadta el

September 20, 2017

GrgSzabolcs

főzöm a csirkét egy serpenyőben, ez nem jó ? Mitől van a megfőzöm ! ?

October 4, 2017

LajosSzoln

I cook the chicken.Mit mondjak ,ki segít megfőzni azt a rohadt csirkét????????

March 20, 2018

erbse10

Csirkét sütök egy serpenyöben. Nem fogadta el.

August 1, 2018

Hajdusec

A csirkét főzöm serpenyőben.....hol szó szerint kérik, hol magyarosan....fő a következetesség....de ez elég erőltetett magyar verzió....és ha a fentihez hasonlítom...

October 10, 2018

MartonGeza

Csak az a baja a Duolingo megoldásának, hogy a "cook" (= főzni) igét "süt"-nek (=rost) fordítja. Akkor már helyesebb a "pan" (=lábos) használata és akkor maradhat a főzés!

January 21, 2019

MartonGeza

Azért az étteremben akkor kapsz sült marhahúst, ha a "roast beef"-et kérsz, "cooked beef"-et ne is nagyon keress!

January 21, 2019

Harga

És te ennyiből tényleg azt a következtetést vontad le, hogy a példamondatban szereplő "cook" nem jelenthet sütést? (Vajon az angol nyelv megkülönbözteti, hogy nyárson, zsírban vagy tepsiben sütök? Nekem érdekes, hogy mindháromra ugyanaz a szavunk van, de hát maga a nyelv érdekes.)

January 21, 2019

Anyupintyo

Cook az főz, és nem süt

February 21, 2019

Harga

Cook az főz, és süt, (sok más mellett).

February 22, 2019

Anyupintyo

Cook az főzni, a pan az lábas is, akkor miert nem jó amit írok?

February 21, 2019

Harga

Attól függ, mit írsz.

February 22, 2019

Berndsndor

Főzőm a csirkét a lábasban .Ez a helyes kifejezés.

February 25, 2019

Berndsndor

A valaszotok hülyeség , en ezt nem tudom elfogadni

February 25, 2019

Harga

És akkor mi van?

February 25, 2019

Judit392728

"Serpenyőben sütöm meg a csirkét" a helyes, de miért nem jó a "megsütöm a csirkét serpenyőben" ??

April 24, 2019

Judit392728

Már sejtem, "a" pan miatt. The pan esetén lenne jó amit írtam. Ha igaz..

April 24, 2019

Lali737930

Megsütöm a csirkét a serpenyőben. Miért nem jó?

May 9, 2019

Harga

Olvass kommenteket. (a pan - the pan)

May 9, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.