"It has become very cold."

Μετάφραση:Αυτό έχει γίνει πολύ κρύο.

February 24, 2017

8 σχόλια


Savoura_Joe

"Έχει κρυώσει", είναι λάθος;

February 24, 2017

tsiouflaw

Άρχισε να κάνει κρύο

September 23, 2017

Helen302271

Βασικά το νόημα θα μπορούσε να είναι και αυτό. Θα ήταν καλό να προστεθεί στις δυνατές απαντήσεις.

May 2, 2019

Ioanna678593

"has become"= βοηθητικό ρήμα+Παθητική μετοχή? Συνήθως η παθητική μετοχή ταυτίζεται με τον απλό αόριστο? Τι συμβαίνει εδώ? Γιατί όχι "has became"?

December 7, 2017

tsiouflaw

Στα ομαλά ρήματα στους χρόνους Simple Past και Past Participle ταυτίζονται οι μορφές των ρημάτων

Στα ανώμαλα όμως δεν είναι πάντα έτσι (μπορείς να ψάξεις σε πίνακες στο ίντερνετ ή σε βιβλία)

Το συγκεκριμένο ακολουθεί τις μορφές το 'come', και άρα:

Simple Present: come και become Simple Past: came και became Past Participle: come και become

December 7, 2017

Ioanna678593

Ευχαριστώ πολύ. Με ένα γρήγορο ψάξιμο present perfect= modal(auxiliary) verb+Past Participle. Το become ανήκει στις εξαιρέσεις. Νέα απορία: Ποια είναι η διαφορά του "modal" από το "auxiliary"???

December 8, 2017

Ioanna678593

Βρήκα στο διαδίκτυο την κλίση του "become" http://conjugator.reverso.net/conjugation-english-verb-become.html Ο χρόνος Preterite είναι ο ίδιος με το χρόνο αόριστο? Μήπως το "Preterite" είναι παλαιότερη φόρμα ονομασίας του Αόριστου?

March 20, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.