1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "It has become very cold."

"It has become very cold."

Μετάφραση:Αυτό έχει γίνει πολύ κρύο.

February 24, 2017

8 σχόλια


Savoura_Joe

"Έχει κρυώσει", είναι λάθος;


tsiouflaw

Άρχισε να κάνει κρύο


Helen302271

Βασικά το νόημα θα μπορούσε να είναι και αυτό. Θα ήταν καλό να προστεθεί στις δυνατές απαντήσεις.


Ioanna678593

"has become"= βοηθητικό ρήμα+Παθητική μετοχή? Συνήθως η παθητική μετοχή ταυτίζεται με τον απλό αόριστο? Τι συμβαίνει εδώ? Γιατί όχι "has became"?


tsiouflaw

Στα ομαλά ρήματα στους χρόνους Simple Past και Past Participle ταυτίζονται οι μορφές των ρημάτων

Στα ανώμαλα όμως δεν είναι πάντα έτσι (μπορείς να ψάξεις σε πίνακες στο ίντερνετ ή σε βιβλία)

Το συγκεκριμένο ακολουθεί τις μορφές το 'come', και άρα:

Simple Present: come και become Simple Past: came και became Past Participle: come και become


Ioanna678593

Ευχαριστώ πολύ. Με ένα γρήγορο ψάξιμο present perfect= modal(auxiliary) verb+Past Participle. Το become ανήκει στις εξαιρέσεις. Νέα απορία: Ποια είναι η διαφορά του "modal" από το "auxiliary"???


Ioanna678593

Βρήκα στο διαδίκτυο την κλίση του "become" http://conjugator.reverso.net/conjugation-english-verb-become.html Ο χρόνος Preterite είναι ο ίδιος με το χρόνο αόριστο? Μήπως το "Preterite" είναι παλαιότερη φόρμα ονομασίας του Αόριστου?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.