"It has become very cold."

Μετάφραση:Αυτό έχει γίνει πολύ κρύο.

πριν από 1 χρόνο

7 σχόλια


Savoura_Joe

"Έχει κρυώσει", είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

tsiouflaw
tsiouflaw

Άρχισε να κάνει κρύο

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

"has become"= βοηθητικό ρήμα+Παθητική μετοχή? Συνήθως η παθητική μετοχή ταυτίζεται με τον απλό αόριστο? Τι συμβαίνει εδώ? Γιατί όχι "has became"?

πριν από 10 μήνες

tsiouflaw
tsiouflaw

Στα ομαλά ρήματα στους χρόνους Simple Past και Past Participle ταυτίζονται οι μορφές των ρημάτων

Στα ανώμαλα όμως δεν είναι πάντα έτσι (μπορείς να ψάξεις σε πίνακες στο ίντερνετ ή σε βιβλία)

Το συγκεκριμένο ακολουθεί τις μορφές το 'come', και άρα:

Simple Present: come και become Simple Past: came και became Past Participle: come και become

πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Ευχαριστώ πολύ. Με ένα γρήγορο ψάξιμο present perfect= modal(auxiliary) verb+Past Participle. Το become ανήκει στις εξαιρέσεις. Νέα απορία: Ποια είναι η διαφορά του "modal" από το "auxiliary"???

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod
πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Βρήκα στο διαδίκτυο την κλίση του "become" http://conjugator.reverso.net/conjugation-english-verb-become.html Ο χρόνος Preterite είναι ο ίδιος με το χρόνο αόριστο? Μήπως το "Preterite" είναι παλαιότερη φόρμα ονομασίας του Αόριστου?

πριν από 7 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.