"Ben müstakbel karımı görüyorum."

Çeviri:I see my future wife.

4 yıl önce

19 Yorum


cetinsemih

'I am seeing my future wife' neden olmuyo sonuc olarak şu anda goruyosa bence doğru gibi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (görürüm) hem şimdiki (görüyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

"seeing someone" : biriyle çıkmak

4 yıl önce

cetinsemih

özel bir durum yani teşekkürler

4 yıl önce

xPnaX
xPnaX

Hayır

1 yıl önce

Nisa1183

Doğru değil. Çünkü ingilizce'de like-want-see-love gibi fiillere -ing takısı gelmez.

2 yıl önce

xPnaX
xPnaX

Şz

1 yıl önce

gncrkn

müstakbel, gelecekteki anlamınamı geliyor?

2 yıl önce

xPnaX
xPnaX

Papaa

1 yıl önce

xPnaX
xPnaX

Ka

1 yıl önce

mrtylmz1903

I see my wife-to-be neden olmuyor? Müstakbel kelimesinin en doğru çevirisi odur.

3 yıl önce

muhammetburak

prospective ide kabul etmesi gerekmiyor mu?

2 yıl önce

asudenisa1

Future kelimesinin anlamı gelecek değil mi yani gelecekteki karımı görüyorum olmuyor mu? Yoksa müstakbel anlamı da mı var?

2 yıl önce

xPnaX
xPnaX

Ps

1 yıl önce

TarkKeskin

Müstakbel gelecekteki anlamına geliyor demiş ?? Sanırım önce türkçe ögrenmem gerekecek :)

2 yıl önce

YusufAhmet16

Madem müstakbelin anlamına intended yazıyosun peki neden kabul etmiyorsun ?

2 yıl önce

A--U
A--U

"I see my possible wife" neden olmuyor acaba? müstakbel dediğin kesin değildir,yani olası da olabilir bence.

2 hafta önce

ferdi48130

Future gelecek zaman değilmi ? Göreceğim olması lazım sanki gibi sanırsam galiba belki ...

3 yıl önce

fatihyldz1

I see my possible wife de kabul edilmeli mi

4 yıl önce

yeahbuddy34
yeahbuddy34

'Possible' mümkün anlamına gelir, o yüzden yanlıştır

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.