Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben müstakbel karımı görüyorum."

Çeviri:I see my future wife.

4 yıl önce

15 Yorum


cetinsemih

'I am seeing my future wife' neden olmuyo sonuc olarak şu anda goruyosa bence doğru gibi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (görürüm) hem şimdiki (görüyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

"seeing someone" : biriyle çıkmak

3 yıl önce

cetinsemih

özel bir durum yani teşekkürler

3 yıl önce

-Power-EZ

Hayır

1 yıl önce

Nisa1183

Doğru değil. Çünkü ingilizce'de like-want-see-love gibi fiillere -ing takısı gelmez.

2 yıl önce

-Power-EZ

Şz

1 yıl önce

gncrkn

müstakbel, gelecekteki anlamınamı geliyor?

2 yıl önce

-Power-EZ

Papaa

1 yıl önce

-Power-EZ

Ka

1 yıl önce

mrtylmz1903

I see my wife-to-be neden olmuyor? Müstakbel kelimesinin en doğru çevirisi odur.

3 yıl önce

muhammetburak

prospective ide kabul etmesi gerekmiyor mu?

2 yıl önce

asudenisa1

Future kelimesinin anlamı gelecek değil mi yani gelecekteki karımı görüyorum olmuyor mu? Yoksa müstakbel anlamı da mı var?

2 yıl önce

-Power-EZ

Ps

1 yıl önce

TarkKeskin

Müstakbel gelecekteki anlamına geliyor demiş ?? Sanırım önce türkçe ögrenmem gerekecek :)

1 yıl önce

YusufAhmet16

Madem müstakbelin anlamına intended yazıyosun peki neden kabul etmiyorsun ?

1 yıl önce