"The calendar continues."

Fordítás:A naptár folytatódik.

March 7, 2014

15 hozzászólás


gyopper

Ennek a mondatnak, angolul legalább, van értelme? Valaki világosítson fel, mit jelent. Köszönöm előre is.

March 7, 2014

Ademaro

Két oldalas a naptárad. Első oldalon 6 hónap, a naptár folytatódik (a másik oldalon).

March 7, 2014

berger.csaba

Hallás után kellet volna felismerni a continues-t. Mit mondjak, nem sikerült :)

June 3, 2014

RECE7

A folytatódik a naptár miért nem jó?

November 27, 2015

HeinrichRb

De jó volna. Jelezd!

December 30, 2015

lZsolt2

inkabb a "napirend" kifejezest fogadtam volna el..... "a naptar folytatodik" eleg eletszerutlen az elo beszedben....Nem tudom, mi a celja ennek a mondatnak, de szivesen veszem, ha valaki felvilagosit... :-)

February 10, 2016

AlbertJzse

A kalendárium au mint a naptár

March 29, 2016

Herbelzsofi

Ha magyarra így fordítjuk, akkor angolul nem szenvedő szerkezetben kellett volna írni?

May 3, 2016

CarrieBaby1

Present simple-vel felyezzük ki az olyan folyamatokat vagy cselekvèseket ami rendszeres. Ide tartozik az órarend,menetrend, naptár stb...

August 17, 2016

Harga

Gondolom azért merült fel, mert az első jelentése "folytat", de itt azért nem kell szenvedő, mert "continue" itt a másik értelmében szerepel, ami "folytatódik".

June 10, 2019

laszlo.guu

ha nem ismeritek a magyar nyelvet,hogy akarjátok tanítani!!!!!!!!!!!!!!! az angolt

May 9, 2017

eminens2

A magyar nyelvet nekünk kell ismerni..., és nem "ők" akarják tanítani az angolt, hanem mi akarjuk tanulni. 2018.10.23.

October 23, 2018

espontapon1

Életszerűtlen értelmetlen mondat és igy elég nehéz forditani egy kezdő angolosnak!

May 28, 2017

Nomoney2

Felvilágosítana valaki, hogy 'A naptár folyamatos' miért nem jó?

August 9, 2017

Tamas51

Azért, mert a "folyamatos" melléknév és continuous, a folytatódik pedig ige és continue.

August 11, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.