1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The calendar continues."

"The calendar continues."

Fordítás:A naptár folytatódik.

March 7, 2014

17 hozzászólás


gyopper

Ennek a mondatnak, angolul legalább, van értelme? Valaki világosítson fel, mit jelent. Köszönöm előre is.


Ademaro

Két oldalas a naptárad. Első oldalon 6 hónap, a naptár folytatódik (a másik oldalon).


berger.csaba

Hallás után kellet volna felismerni a continues-t. Mit mondjak, nem sikerült :)


RECE7

A folytatódik a naptár miért nem jó?


HeinrichRb

De jó volna. Jelezd!


Tamas51

Azért nem jó mert szerinted mit jelent az, hogy "A folytatódik a naptár" Ennek így semmi értelme.


lZsolt2

inkabb a "napirend" kifejezest fogadtam volna el..... "a naptar folytatodik" eleg eletszerutlen az elo beszedben....Nem tudom, mi a celja ennek a mondatnak, de szivesen veszem, ha valaki felvilagosit... :-)


espontapon1

Életszerűtlen értelmetlen mondat és igy elég nehéz forditani egy kezdő angolosnak!


AlbertJzse

A kalendárium au mint a naptár


Herbelzsofi

Ha magyarra így fordítjuk, akkor angolul nem szenvedő szerkezetben kellett volna írni?


CarrieBaby1

Present simple-vel felyezzük ki az olyan folyamatokat vagy cselekvèseket ami rendszeres. Ide tartozik az órarend,menetrend, naptár stb...


Harga

Gondolom azért merült fel, mert az első jelentése "folytat", de itt azért nem kell szenvedő, mert "continue" itt a másik értelmében szerepel, ami "folytatódik".


laszlo.guu

ha nem ismeritek a magyar nyelvet,hogy akarjátok tanítani!!!!!!!!!!!!!!! az angolt


eminens2

A magyar nyelvet nekünk kell ismerni..., és nem "ők" akarják tanítani az angolt, hanem mi akarjuk tanulni. 2018.10.23.


Nomoney2

Felvilágosítana valaki, hogy 'A naptár folyamatos' miért nem jó?


Tamas51

Azért, mert a "folyamatos" melléknév és continuous, a folytatódik pedig ige és continue.


sirkalmi

A naptár folyamatos nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.