A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have to return the book."

Fordítás:Vissza kell adnom a könyvet.

4 éve

16 hozzászólás


pia876
pia876

"vissza kell vinnem a könyvet" pl könyvtárba nem jó? azt hogyan kellene mondani?

4 éve

christina.trush

Visszatérnem a könyvhöz??

4 éve

Attila44

Én is ezt írtam, de rájöttem, hogy nem jó, mert akkor "to the book" lenne.

3 éve

Letenye
Letenye

Es hol a buzsban van az a szo hogy adnom? I have to give back the book! Nem ez lenne a forditas?

4 éve

miskei
miskei

Talán a "return to..." kellene akkor, ???

4 éve

brutus01

A visszavisz to take back. A vissza kell vinnem a könyvet I need to take the book back.

4 éve

AndrsBarna1

Hol a mondatban a "kell" szó? A "vissza adom a könyvet" nem volt jó.

2 éve

kalandfereg

have to egy kifejezés, úgy használják mint a need-et, de valami más jelentése van, azt hiszem egyiknél belső indíttatásból van valami amit meg kell tenni, másiknál pedig külső, rajtad kívül álló okok miatt kell megtenni valamit (legalább is azt hiszem ezt olvastam valahol-ha nem akkor bocsi mindenkitől) Have to - kell,kell tennie, kénytelen tenni

2 éve

gaalmosch

Ez így is van

1 éve

S.u.n.n.y.

A have to = kell. Van a külső kényszer, (pl. Mert kell a tulajdonosának a könyv) meg van a belső kényszer. Ezeknek külön kifejezés módjuk van. Ebből az egyik a have to

7 hónapja

baba702715

i have to return the book a helyes forditás és nem magyarul kell beirni hanem angolul amit hallasz

1 éve

csabesz3

ÉRTHETŐBBEN KIEJTENI A SZÖVEGET, NEM PEDIG MEGENNI A VÉGÉT!

1 éve

Harga
Harga

Kérlek, jelezd ha sikerül rábeszélned az angolokat, mert nem úgy szokták meg.

6 hónapja

gaborgyula

Vissza szó el van gépelve i=I

1 éve

Vladiwoody

Kinek van overwatch-ja?

8 hónapja

Barnus14

-könyvtár-koko bango

8 hónapja