"I have to return the book."

Fordítás:Vissza kell adnom a könyvet.

March 7, 2014

17 hozzászólás


pia876

"vissza kell vinnem a könyvet" pl könyvtárba nem jó? azt hogyan kellene mondani?

March 7, 2014

Zotya242

Én is így fordítottam és elfogadta.

May 26, 2019

christina.trush

Visszatérnem a könyvhöz??

July 9, 2014

Attila44

Én is ezt írtam, de rájöttem, hogy nem jó, mert akkor "to the book" lenne.

November 18, 2014

Letenye

Es hol a buzsban van az a szo hogy adnom? I have to give back the book! Nem ez lenne a forditas?

May 25, 2014

cet423

szó szerint " nekem kell visszaadni a könyvet" és ezt magyarul úgy mondjuk, ahogy a megoldás mutatja.

December 10, 2014

miskei

Talán a "return to..." kellene akkor, ???

March 11, 2014

brutus01

A visszavisz to take back. A vissza kell vinnem a könyvet I need to take the book back.

March 25, 2014

ironcameleon

to return something - visszavinni valamit, visszaadni valamit

August 22, 2019

AndrsBarna1

Hol a mondatban a "kell" szó? A "vissza adom a könyvet" nem volt jó.

July 21, 2016

kalandfereg

have to egy kifejezés, úgy használják mint a need-et, de valami más jelentése van, azt hiszem egyiknél belső indíttatásból van valami amit meg kell tenni, másiknál pedig külső, rajtad kívül álló okok miatt kell megtenni valamit (legalább is azt hiszem ezt olvastam valahol-ha nem akkor bocsi mindenkitől) Have to - kell,kell tennie, kénytelen tenni

July 25, 2016

gaalmosch14

Ez így is van

May 23, 2017

S.u.n.n.y.

A have to = kell. Van a külső kényszer, (pl. Mert kell a tulajdonosának a könyv) meg van a belső kényszer. Ezeknek külön kifejezés módjuk van. Ebből az egyik a have to

December 28, 2017

baba702715

i have to return the book a helyes forditás és nem magyarul kell beirni hanem angolul amit hallasz

December 19, 2016

csabesz3

ÉRTHETŐBBEN KIEJTENI A SZÖVEGET, NEM PEDIG MEGENNI A VÉGÉT!

March 24, 2017

Harga

Kérlek, jelezd ha sikerül rábeszélned az angolokat, mert nem úgy szokták meg.

February 12, 2018

gaborgyula

Vissza szó el van gépelve i=I

July 1, 2017

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.