1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Megtiszteltetés találkozni v…

"Megtiszteltetés találkozni vele."

Fordítás:It is an honor to meet him.

March 7, 2014

18 hozzászólás


Angelboszi

Lehet en tudom rosszul de az "an" helyett nem "a" lenne a helyes?


gsziszi

Nem, mert a honor szóban néma a h, és a kiejtést kell figyelembe venni. Kb. úgy mondjuk, hogy anör


Hugi_52

Nagyon jók a magyarázatai!!! Thanks!


Orsi1026

ez egy kifejezés? mert én nem a honor szót használnám....


karak74

A topszotar.hu szerint "A honor a honour alternatív alakja."


Orsi1026

nekem a respect hamarabb beugrik erre.


gsziszi

respect tisztelet, megtiszteltetés inkább honor nekem, de fene tudja


Orsi1026

a honor a duolingo szerint becsület - de elfogadom.


gsziszi

Becsület is persze, szövegtől függ


Arika777

Köszi gsziszi a magyaràzatot :)


EmmaMeadow

pleasure miért nem jó?


Rvinger

Mert az azt jelenti hogy öröm


Rvinger

E szerint a kerdes szerint csak a nokkel valo talalkozas a megtiszteltetes ?


karak74

Nőkkel? A him a személyes névmás hímnemű E/3-as tárgyas (és részes) alakja.


Hajdusec

Kezdő szinten honnan kellene tudni, hogy a helyett an?


ironcameleon

Valamelyik lecke magyarázatában is benne van, el kell olvasni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.