1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The majority is afraid."

"The majority is afraid."

Çeviri:Çoğunluk korkuyor.

March 7, 2014

5 Yorum


sevkiyeyilmaz

korkmak fiil değil mi neden filiin olduğu yerde is kullanılmış ?

November 16, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcede değil

November 25, 2014

sevkiyeyilmaz

teşekkürler :)

November 25, 2014

erdaldogru

Afraid sıfattır, önüne to be yada get alarak kullanılır

May 1, 2016

deti1959

to be afraid = korkmak.

February 26, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.