1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not have any doubts."

"I do not have any doubts."

Fordítás:Semmi kétségem sincs.

March 7, 2014

23 hozzászólás


miskei

Szerintem a "nincs" vagy "sincs" nélkül is ugyanazt jelenti magyarul.


hb433

hogy csak erre gondoltal: "semmi ketsegem"

hianyos igy, egy mondat masik felenek elmenne, de onmagaban nem.


lookie3

"Semmi kételyem nincs" miért nem jó???


Andras_Murai

Elfogadta a "Nincsenek kételyeim"-et is.


Szanto1

I have no any doubts? -ez is jó lehet?


Zotya242

No helyett not szerintem.


1663R

Nincs szemernyi kétségem sem. Na ne szórakozzunk, hogy ez nem jó


csabka84

Nincsenek aggályaim -at nem fogadta el 2018.02.05, pedig szerintem jó az is...jelentettem


ironcameleon

aggály - valaminek a bekövetkeztétől való félelem
kétség - bizonytalanság valaminek a megítélésében


dhjfgd

Any minekk oda?


Szucsi92

Nincsenek semmilyen kétségeim. Szerintem ez is jó lenne..:(


SztanaAnna

Nekem nem fogadta el a kételyem szót.


rfvijn1

A TSZ miatt doubtS...


SaturdayplaceTom

Magyarul sem feltétlenül kell beletennünk, mivel a semmi elég lehet. Lásd a helyes megoldást: Semmi kétségem sincs. Ha viszont "nincsenek kétségeim/kételyeim" a mondat, akkor fontos lehet.


T.Bori18

A ''nincs több kétségem" miért nem jó?


Mria795705

Nincsenek semmi kétségeim. Miért nem jó? A doubts nem többesszámba van?


Mirjam114175

Szerintem helyesebb az hogy,,nincsenek semmi ketsegeim. Mivel doupts az s miatt tobbesszamot jelent. Nekem igy nem fogadta el.


SaturdayplaceTom

Vigyázz, a tükörfordítás sokszor értelmetlenné teszi a magyar mondatot! Szóval Duonak -jelen esetben- igaza van, tehát nem jó, mivel magyartalan. Vagy "nincs semmi kétségem", vagy "Nincsenek kétségeim". A szórend persze változhat -pl.: Kétségeim nincsenek (...afelől, hogy....)-, de megoldásodat gondolom sem Grétsy László, sem Balázs Géza nem támogatná.


Mirjam114175

Koszonom a segitseged , en sohasem tanultam magyar nelvtant.


SaturdayplaceTom

Szívesen. Szerintem ezért is van a duolingo. :) Legyen szép napod!


Jay-66

Ez egy idioma, azert erzed az elterest "magyartalan"-nak. De nem art megerteni az amerikai nyelvtant! Ez szerintem fontosabb, mint a "magyaros"-sag. Nem magyarul tanulni jarok ide!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.