"What is the population of France?"

Fordítás:Mekkora Franciaország népessége?

March 7, 2014

19 hozzászólás


csabicska

Nem tudom, hogy tényleg így kérdezik-e angolul, de a webfordító se oda se vissza nem így fordítja ezt a mondatot.

April 6, 2014

tsutsok

Mert a webfordító szavanként fordít. Arra ne nagyon alapozz!

April 9, 2014

logosz4

What is= mennyi, mekkora? én erre más szavakat ismerek... :(

March 7, 2014

meltsy89

na igen...

March 12, 2014

Petipapa74

How much? talán, de nem what!!

March 12, 2014

Lyzbet

-tapasztalatom alapján írom azt hogy a kérdés helyes,legalábbis használatos,kérlek nézd meg az alábbit:

http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_population_of_France?#slide=1

-a " what " bizonyos esetekben jelenthet "mekkorát" is

pl.

What a stench-Mekkora bűz!

March 14, 2014

nemtebazdmeg

de csak ilyen esetekben jelenthet mekkorát, felkiáltáskor, pl Mekkora bűz. vagy mekkora ház. én igy tudom

May 21, 2014

djk11

Lyzbet igazad van, what a pity or what a shame, de nem what is the population :)

July 18, 2014

Bagyes

Megnéztem a linket, a google kapásból ezt írja: Mi Fr.o. lakossága? Én beírtam, hogy nem értek egyet és ezt tanácsoltam: How big....

September 20, 2017

Paluska

A peldadban azonban a mekkora nem mennyiséget jelöl, hanem egy bizonyos fajta felkialtast.

March 21, 2014

DeBay

Beírtam, h "mennyi a népessége franciaországnak?". Kijavít: "mennyi a népessége FraMciaországnak?". Akk ez most mi már???

April 5, 2014

tsutsok

Érdekes ez a program. Nálam ez pl jól van, nekem elfogadta, és jól írta ki. Más kérdéseknél is észrevettem már, hogy amit egyeseknek elfogad, másoknak nem, mert van benne valami hiba. Hogy lehet vajon, hogy ugyanabban a mondatban két különböző embernél máshogy van. Egyiknél hibás, másiknál nem... Olyat is láttam, hogy valakinek a válaszára kiírta, hogy nem jó, ő jelentette, mert ugyanazt írta, ami a helyes válaszban volt, csak más szórenddel. Erre másnak már elfogadta az új verziót, de aztán később ismét másnak, vagy az első embernek újra nem fogadta el... Nem értem, hogy működik...

April 9, 2014

tothcila

Nagyon megtévesztő, mert nincsenek dátumok a megjegyzéseknél, így nem tudjuk, ki mikor írta és a szoftvert is folyamatosan bővítik, javítják.

December 13, 2014

Simon_Zoli

Bocsi, hogy kérdezlek, de az illetékesek nem válaszoltak. Hogyan jutottatok el erre a szintre. Én most a 12 szinten vagyok, de már egyszer végigcsináltam az egészet. Most már csak pár pontokat ad az ismétlésekre, így pedig kérdés, hogy mennyi idő alatt lehet előbbre jutni. Nincsen valami gyorsító út? :)

June 1, 2015

tothcila

Kedves Zoli!

Én két hónap alatt mentem végig a fán egyetlen útrövidítés nélkül. Azóta is minden nap megcsinálok 20-30 ismétlő leckét. nekem is 3-4-5 pontokat ad, legtöbbször hármat. A pontszám semmit nem jelent, azzal ne törődj! Volt idő mikor 1-1 leckére 10-13 pontot kaptam, akkor sok pontot gyűjtöttem és lingotokat is kaptam. Mos van 1745, de egy ideje már nem kapok. A lényeg az, hogy minden nap gyakorolj és rögzüljön a tudásod. Olvass regényeket, nézz filmeket (feliratozva) angolul, van rengeteg angolra oktató honlap is. Én is szoktam azokat is nézni. Mint mindennel kapcsolatban is is a folyamatos gyakorlás a lényeg. Szerezz meg minden olvasnivalót ami érdekel eredetiben angolul és két legyet ütsz egy csapásra. Ha érdekel még valami szívesen válaszolok.

Laci

June 1, 2015

Simon_Zoli

Köszi!

June 1, 2015

Putnaidm

El kellene fogadnia

December 15, 2016

Maci1946

A mai helyes válasza: "Mi Franciaország népessége?"

June 7, 2018

Persze1

what is the population of friends...

May 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.