"Sie sind Jungen."

Çeviri:Onlar oğlan.

February 26, 2017

22 Yorum
Tartışma kilitli.


nicebeatsquad

1.Tekil şahıs (Ben) için; "bin" kullanılır.

2.Tekil şahıs (Sen) için; "bist" kullanılır.

3.Tekil şahıs (O) için; "ist" kullanılır.

1.Çoğul şahıs (Biz) için; "wir sind" kullanılır.

2.Çoğul şahıs (Siz) için; "ihr seid" kullanılır.

3.Çoğul şahış (Onlar) için; "Sie / Sie sind" kullanılır.


MetinAydinn

"Siz oğlansınız."

"Onlar oğlandır."

"Onlar erkek çocuğudur."

Bu cevapların hepsi olur ve kabul ediliyor.


Grentirek

Abi ben şunu anlamadım, Sie; "O", "Onlar" ve Nezaket anlamlarına gelmiyormu? Bunu burada nasıl ayırt edeceğiz? Ben buyüzden hata yaptım..


yldz118496

"sie" kızlarda kullanılır ama junge de kullanılıyor junge oğlan demek ama


Aliye769083

Junge der artikli bir soz . Yeqin sizden o sozun cemini teleb edib umumen sonunda e olan bir cok sozun artikli die . Amma bazi kelimeler istisna oluyo , onlari da ilerki zamanda oyreneceksiniz .


Yusif888

Bu praqramın azerbaycanca çevirisi varmı?


DerenSARAO

Sie'nin "onlar" anlamı da var.


AliKaygan

Çoğul kişilerde kullanılıyor


Nunu.o5

Aga onlar erkek yazdm yanlis kabul etti


beautifulword740

Siz oğlansınız olması gerekir


Ekinvural1

Junge yazdığım için kabul etmedi. N harfinden nefret ediyorum


emre135400

Sie sind jungen da neden jungen başına die getirmedik artikelsiz oluyor mu ki


AgahKula

Sie sind Jungen. Cevabım "onlar oğlan çocuğu" fakat yanlış kabul ediliyor. Cevabın "onlar oğlan" olması gerekiyormuş. Sanırım kimse onlar oğlan demez. Onlar erkek çocuğu veya genrlde yaşlılar oğlan çocuğu derler.


Grentirek

Onlar oğlan çocuğu demek, oğlanlardan doğan çocuk anlamıda var. Burası direk "Onlar oğlan" deyip işi garantiye almış herhalde.


ibrahimsez4

"Onlar oğlan çocuğu" neden olmuyor


Recep980533

onlar erkek olmazmı ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.