1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yatmadan önce pencereyi kapa…

"Yatmadan önce pencereyi kapatınız ."

Çeviri:Schließen Sie das Fenster, bevor Sie zu Bett gehen.

February 26, 2017

4 Yorum


candost2

zu Bett gehen = ins Bett gehen

Schliessen Sie das Fenster, bevor Sie ins Bett gehen.

Günümüzde daha çok :ins Bett gehen" kullanılıyor.


newnewone

Schliesen Sie das Fenster zu, bevor Sie schlafen.


mizinamo

schließen = kapatmak, zuschließen = kilitlemek.


alibektas34

Özneler aynı olduğu için ikinci "Sie" kullanılmasa bir anlam kaybı olur mu? "Schließen Sie das Fenster bevor zu Bett gehen." kabul edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.