A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van bent hely."

Fordítás:There is room in there.

0
4 éve

9 hozzászólás


krolyszurg

egyáltalán nem értem

1
Válasz4 éve

evairenpinter

A room-nak több jelentése is van: helyiség, (férő)hely, s (in house) szoba is. Így azután indokolt az itteni használata.

1
Válasz24 éve

lingobea

inside?

0
Válasz4 éve

vaclavpacel

A hely miért szoba, lehetne más is. Szóval az egészet most magyarázza el nekem valaki. Nekem így nem tiszta.

0
Válasz4 éve

nyusziagyar

Egyszerű van egy ilyen jelentése is a szónak. Ha rámész a szóra meg is mutatja. ;)

1
Válasz4 éve

hegieva

there is place inside - az én válaszom nem helyes, de miért nem?

0
Válasz4 éve