A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van bent hely."

Fordítás:There is room in there.

4 éve

10 hozzászólás


krolyszurg

egyáltalán nem értem

4 éve

evairenpinter

A room-nak több jelentése is van: helyiség, (férő)hely, s (in house) szoba is. Így azután indokolt az itteni használata.

4 éve

lingobea

inside?

4 éve

vaclavpacel

A hely miért szoba, lehetne más is. Szóval az egészet most magyarázza el nekem valaki. Nekem így nem tiszta.

4 éve

nyusziagyar

Egyszerű van egy ilyen jelentése is a szónak. Ha rámész a szóra meg is mutatja. ;)

4 éve

hegieva

there is place inside - az én válaszom nem helyes, de miért nem?

4 éve

Maci1946

A mai helyes fordítása: There is space inside.

4 hete