Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Opfer braucht Suppe."

Çeviri:Kurbanın çorbaya ihtiyacı var.

1 yıl önce

10 Yorum


AATAYERDOD

Kurban Hasta anlamında kullanılmış olabilir mi? veya kazazede olarak?

1 yıl önce

vefakat

Kurban derken... Neden boyle cumleler var ki

1 yıl önce

batuhancan27

Kurbağa sandım bi an jahahah

1 yıl önce

CanOzan7
CanOzan7

wft?

1 yıl önce

orhunterzioglu

kazazede

1 yıl önce

SaidDemirh

kurban bayramini anlatmak lazim bunlara..

11 ay önce

Umut615112

Kurban ne aq

3 ay önce

humetin

Das Opfer isst die Suppe =

1 hafta önce

humetin

Was braucht das Opfer ?

2 gün önce

humetin

Wer braucht die Suppe ? =

1 gün önce