"Das Opfer braucht Suppe."

Çeviri:Kurbanın çorbaya ihtiyacı var.

1 yıl önce

12 Yorum


AATAYERDOD

Kurban Hasta anlamında kullanılmış olabilir mi? veya kazazede olarak?

1 yıl önce

vefakat

Kurban derken... Neden boyle cumleler var ki

1 yıl önce

batuhancan27

Kurbağa sandım bi an jahahah

1 yıl önce

CanOzan7
CanOzan7

wft?

1 yıl önce

orhunterzioglu

kazazede

1 yıl önce

SaidDemirh

kurban bayramini anlatmak lazim bunlara..

1 yıl önce

humetin

Das Opfer isst die Suppe =

2 ay önce

humetin

Was braucht das Opfer ?

2 ay önce

humetin

Wer braucht die Suppe ? =

2 ay önce

humetin

Sie spielt das Opfer =

1 ay önce

humetin

Wie viel Salz darf in die Suppe? =

1 ay önce

sami143280

Bu cumleyi kurana corba diye ne icirmisler acaba? :)

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.