1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Opfer braucht Suppe."

"Das Opfer braucht Suppe."

Çeviri:Kurbanın çorbaya ihtiyacı var.

February 26, 2017

10 Yorum


JUNKER-JU

Kurban Hasta anlamında kullanılmış olabilir mi? veya kazazede olarak?


cimbom1905.

Kurban boğa anlamında mı yoksa hasta anlamında mı kullanılıyor eğer hasta anlamındaysa çirkin bi kelimedir :(


faik1903

pamuğa ihtiyacı var dese daha mantıklı olurdu :)


vefakat

Kurban derken... Neden boyle cumleler var ki


SaidDemirh

kurban bayramini anlatmak lazim bunlara..


sami143280

Bu cumleyi kurana corba diye ne icirmisler acaba? :)


MustafaOuz835032

Hele gurban anlamında sanırım. Birinin karnını doyurmak için lokantaya sokuyorsun ve bu cümleyi söylüyorsun. Kalıp sanırım bu. :))


ErhanGkmen

"Kurban" Saldırıya uğramış kişi anlamında mı?


Denisci-German

Kurban "kazazede" anlamında sanırım. İngilizce karşılığında casuality geçiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.