"Ondan her şeyi aldı."

Çeviri:Sie nahm ihm alles weg.

February 26, 2017

9 Yorum


Superuncia

Er nahm alles von ihm neden yalnış?

February 26, 2017

SteffiBookworm-

"Er/Sie/Es nahm ihm alles" da doğru

May 20, 2017

SabineBergmann1

Wie würde denn "Er nahm alles von ihm" übersetzt werden?

July 21, 2017

future534057

Sie nahm alles von ihm. Ondan herşeyi aldı.

Sie nahm ihm alles weg. Ondan herşeyi söküp aldı. (Dieser Satz ist nur ähnlich in seiner Bedeutung.)

July 29, 2018

kinte_kunta

Sie nahm ihm alles weg= o, onun her seyini aldi.

May 19, 2017

BK.Korkmaz

er nahm alles von ihm neden olmuyor?

August 9, 2017

etin737307

Bencede "Er/sie/es nahm alles von ihm/ihr weg." olabilir diye düşünüyorum.

September 29, 2018

SteffiBookworm

Hayır. Mümkün fiiler:
1. jemandem etwas wegnehmen
2. von jemandem etwas nehmen
3. etwas von jemandem nehmen

  1. Er/sie/es nahm ihm/ihr alles weg.
  2. Er/sie/es nahm ihm/ihr alles.
  3. Er/sie/es nahm alles von ihm/ihr.

Er/sie/es nahm alles von ihm/ihr weg
bana tuhaf geliyor çünkü çünkü sadece "von" veya "weg" kullanırım.

September 29, 2018

SteffiBookworm

Daha fazla düşündüm. Ve ben başkalarına sordum. Ben hatalıydım. Şimdi kabul edilen cevapların listesine ekleyeceğim. Teşekkür ederim!

September 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.