"Jungen trinken Milch."

Çeviri:Oğlanlar süt içiyorlar.

1 yıl önce

16 Yorum


Saminal2

Sanırım okuduklarımı kaydetmiyor. Tamamını hatalı işaretliyor. Halbuki doğru okuyorum. Herhalde hepsini hatalı okuyor olamam.

1 yıl önce

Asli_crn_04

Duolingo'da çıkan bir sıkıntı olabilir mi?

2 ay önce

balkan11

aynen

1 yıl önce

SeymaGokhg

Neden die jungen değil ?

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Die Jungen trinken Milch." de doğrudur.

4 ay önce

birsen441203

Bence doğru

2 ay önce

Asli_crn_04

karşıma hep bu çıkıyor artık yani çıktığı gibi yazıyorum cevabı

2 ay önce

mavibeyaz3

Jungen ' i okurken " iyungen " diyor. Üpsilon harfinden dolayı mı ?

1 yıl önce

MeisterKaiser

Üpsilon "Y"dir

Yot "J"dir.

İyungen onun hatası

1 ay önce

Arda652582

buna eger erkek cocuklar süt iciyor yazarsak yine kabul etmesi lazim cunku ayni anlam cocuklari dememize gerek yok

10 ay önce

UnPiccoloCuore

Yanlış der Junge oğlan demektir. Yani gençtir, çocuk değildir. Ona erkek çocuk diyemezsiniz. Das Mädchen de Genç kız demek değildir. Küçük kızlar için kullanılır. Adı üstünde zaten, -chen eki gelmiş. Bu ek küçültme ekidir ve anlamı -cık'tır.

4 ay önce

Tun914030

Jungen trinken (die) Milch yanlış olmamalı?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Oğlanlar sütü içiyorlar.

4 ay önce

ozergun

Jungen in karsiligi turkcede oğlanlar degil genclerdir.

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gençler = die Jugendlichen, die jungen Leute

4 ay önce

cagri2641

jungen trinken milch = oğlan süt içiyor olması gerekmiyor mu bunu oğlanlar süt içiyorlar olarak kabul ediyor burda çoğul eki nerede kardeşim.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.