Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A dog and an elephant."

Çeviri:Bir köpek ve bir fil.

1 yıl önce

15 Yorum


MiraSevin

Burda ki a ile an arasındaki fark nedir?

1 yıl önce

EkinBilgeG1

A ve An aynı kelimelerdir anlamları Bir'dir. Ama "A" ilk harfi sessiz harf olanların başına gelir. "An" ise ilk harfi sessiz harf olanların başına gelir. ( A / Sessiz Harfler; "b,c,d,f,gh,j,k,l,m,n,p,q,r,s,t,v,w,x,y,z" ) , ( An / Sesli Harfler; a,e,i,o,u - i büyük harflerde I olur, I'da i yerini görür - )

YARDIMCI OLDUYSAM NE MUTLU BANA ! :)

1 yıl önce

umutsons

a sessizle başlayanlarda an sesliyle başlayanlarda

1 yıl önce

OsmanOsman572278

Aynen

1 yıl önce

gediz18

Teşekürler umut

6 ay önce

RyosukeTakahashi

"Köpek ve Fil" kullanımı neden kabul edilmiyor? Bir tane oldukları zaten açık değil mi?

1 yıl önce

KayaEmre3

Aferimmmmm kizimaaa

1 yıl önce

_yarenyurt

Kopek ve fil neden Kabul edilmiyor ikiside ayni bir olduklari belli degil mi

1 yıl önce

KayaEmre3

Umuta dedim kimse alinmasin

1 yıl önce

ahmet36393

Bvca

1 yıl önce

Aye1184066

A unsuz ile baslayan an ise unlu ile baslayan

1 yıl önce

i7muradik

))

1 yıl önce

CanTrk61557

Olm 6. Sınıfa gidiyorum aşırı basit lan

10 ay önce

cemreeri1

An ne anlama gelir

7 ay önce

fmarslan

kedi ve fil İngilizce'ye çevirirken önüne a zorunluluğu var bunda köpek ve fil yazarsak kabul etmiyor

3 ay önce