1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Magst du mich?"

"Magst du mich?"

Çeviri:Beni seviyor musun?

February 26, 2017

6 Yorum


MetinBUDAK1

Liebst du mich? değil mi ?


haticesena34

liebst = like olursa magst= love olur. ve like anlamı olsaydı "benden hoşlanıyor musun" daha anlamlı olurdu.


myalkrk15

Hayır, tam tersi. Mögen --> beğenmek, sevmek. Lieben --> Sevmek, aşık olmak.


fatimet

Resmen kafayı yemiş program


anil921

benden hoşlanıyor musun da kabul edilmeli


vefa475773

Seviyor musun beni yazmakla ne oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.