A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I go into the restaurant."

Fordítás:Bemegyek az étterembe.

4 éve

6 hozzászólás


Lincsi
Lincsi

Étterembe megyek. Így simán miért nem jó?

4 éve

Nadybabe

mert ott az into. tehát oda be megyek.

4 éve

bence86

egyébként az into ha már -ba-be jelentéssel bír, miben különbözik nagyon az in-től?

4 éve

Nadybabe

IN egy hely, INTO egy mozgás. példa : the keys were IN her pocket. a kulcsok a zsebében voltak. tehát itt a zsebről van szó. She put the keys INTO the pocket. berakta a kulcsokat a zsebében , itt a mozgásról van szó, ami történik. tehát nem arról van szó hova kerültek a kulcsok, ha nem az hogy a nő mit csinál. szóval : we go TO a restaurant. és ha már ott vagy akkor we go into the restaurant.

4 éve

bence86

ahhhham, na így már teljesen világos, köszönöm :)

4 éve

gyula.ur

a vendéglőt miért nem fogadja el..?

4 éve