1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I go into the restaurant."

"I go into the restaurant."

Fordítás:Bemegyek az étterembe.

March 7, 2014

6 hozzászólás


Lincsi

Étterembe megyek. Így simán miért nem jó?

March 7, 2014

Nadybabe

mert ott az into. tehát oda be megyek.

March 11, 2014

bence86

egyébként az into ha már -ba-be jelentéssel bír, miben különbözik nagyon az in-től?

March 13, 2014

Nadybabe

IN egy hely, INTO egy mozgás. példa : the keys were IN her pocket. a kulcsok a zsebében voltak. tehát itt a zsebről van szó. She put the keys INTO the pocket. berakta a kulcsokat a zsebében , itt a mozgásról van szó, ami történik. tehát nem arról van szó hova kerültek a kulcsok, ha nem az hogy a nő mit csinál. szóval : we go TO a restaurant. és ha már ott vagy akkor we go into the restaurant.

April 21, 2014

bence86

ahhhham, na így már teljesen világos, köszönöm :)

April 21, 2014

gyula.ur

a vendéglőt miért nem fogadja el..?

April 17, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.