"Masada yemek yiyor."

Çeviri:Sie isst am Tisch.

February 26, 2017

11 Yorum
Tartışma kilitli.


Ama697460

Er isst auf dem tisch neden olmuyor


mizinamo

auf dem Tisch "masanın üstünde" demek.


dursunavc

auf dem Tisch masanin üstünde demek bu cümlede masada , an dem TIsch olarak kullanilmis an :de,da, in yaninda


KadirBascuhadar

Es isst am tische neden olmuyor


MerveTOKSZ1

Çünkü tische deyince masalar olur, -e çoğul yapar. Yani tekil olarak bakınca tisch.


dr.ozdemir

Sie isst Essen am Tisch


Faruk309668

"Sie isst beim tisch" neden olmuyor?


SteffiBookworm

Çünkü masanın yakınında durduğu anlamına gelir.


ben-u-sen

Er isst am Tisch neden kabul olmuyor


Tailgunners

Peki bu -de -da yerine başka kelimeleri de kullanıyoruz bunun ayrımı nedir


abd462

Er isst Essen am Tisch. Olmalı. Çünkü yemek yiyor diyor. Eger : masada yiyor deseydi sorun yoktu.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.