1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We like fruit, especially ap…

"We like fruit, especially apples."

Çeviri:Biz meyve severiz, özellikle elmaları.

March 7, 2014

18 Yorum


Esenkaya20

delirecem artık burda "elmaları" demek için "we like fruit especially the apples" olması lazım "the" yok ve belirli bir elmadan bahsetmiyor o zaman "meyve severiz, özellikle elma" çevirisinin neresi yanlış


Selcen_Ozturk

"meyve" yi ekleriz orada sorun olmamalı, haklısın. ama burada ismin -i halinin kullanılmış olmasının sebebi genel olarak "sevmek" fiilinin ismin -i halindeki nesnelerle kullanılması. "seni seviyorum" gibi. bu arada bunları rapor ediyosun di mi?


Esenkaya20

Açıklama için teşekkürler çok ince bir nüans, delirdiğim kadar varmış


nurettin.gunsili

"meyve severiz özeliklede elmaları" bunu kabul etmedi!


HulyaCakka

ayni yazdim bende


fatma.kapl

ben de bu şekilde çevirdim neden olmadı ki


feyzap

Specially ile especially nesi farklı


Shahrazad26

Many fruit yanlıştır.


AhmetFrat6

Bana göre kafa karışıklığı yok.Dulingo bir program ve yanlış anlama veya işlemde tam doğru olmayan cevapları kabul etmiyor.


zubist

meyveyi severiz özellikle elmalar dedim ne var elmaları demediysem Allah ım yarabbim


Kazim959736

Bu kadar yanlış olmamalı


Almina349983

Arkadaslar kolay sorularin anlamini bilmiyonu hepsi birbirinden kolay


MelikeTemi3

Biz meyve severiz, elmaları özellikle" dedim almadı yanlış dedi. Bunu Türkçe ye çeviriyorsa devrik veya farklı dizilimli konuşma biçimini de almalı.


MelikeTemi3

Severiz kelimesinde -iz eki gizli özneyi açığa vurur. Bu yüzden de cümlenin başında "biz" demeye gerek yok.

<pre> "Meyve severiz özellikle de elma." </pre>

CeMCaN5

Aynı anlama geliyor niye kabul etmiyor ki


Aydn255753

türkçede meyva eşittir meyve

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.