1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We like fruit, especially ap…

"We like fruit, especially apples."

Çeviri:Biz meyve severiz, özellikle elmaları.

March 7, 2014

26 Yorum


Esenkaya20

delirecem artık burda "elmaları" demek için "we like fruit especially the apples" olması lazım "the" yok ve belirli bir elmadan bahsetmiyor o zaman "meyve severiz, özellikle elma" çevirisinin neresi yanlış


Selcen_Ozturk

"meyve" yi ekleriz orada sorun olmamalı, haklısın. ama burada ismin -i halinin kullanılmış olmasının sebebi genel olarak "sevmek" fiilinin ismin -i halindeki nesnelerle kullanılması. "seni seviyorum" gibi. bu arada bunları rapor ediyosun di mi?


Esenkaya20

Açıklama için teşekkürler çok ince bir nüans, delirdiğim kadar varmış


KerasusKon

The apples derken özellikle bilinen orada olduğu düşünülen elmalar kastedilmiyor mu


Nehir184981

Söyleyeyim Apple = elma apples = elmalar


MelikeTemi3

Biz meyve severiz, elmaları özellikle" dedim almadı yanlış dedi. Bunu Türkçe ye çeviriyorsa devrik veya farklı dizilimli konuşma biçimini de almalı.


Nehir184981

Neden alsın ki


Blackpink_.21

Ya ben yazdim ki,Biz meyve özellikle de elmalari severiz.Yalnis buldu


Nehir184981

Çünkü mantıksız


Nehir184981

Şöyle olabilir biz meyvelerden elmaları yeriz


EminMehmet9

"Biz meyveyi, özellikle de elmayı severiz" yazdım ksbul etmedi


Shahrazad26

Many fruit yanlıştır.


AhmetFrat6

Bana göre kafa karışıklığı yok.Dulingo bir program ve yanlış anlama veya işlemde tam doğru olmayan cevapları kabul etmiyor.


zubist

meyveyi severiz özellikle elmalar dedim ne var elmaları demediysem Allah ım yarabbim


Kazim959736

Bu kadar yanlış olmamalı


Almina349983

Arkadaslar kolay sorularin anlamini bilmiyonu hepsi birbirinden kolay


MelikeTemi3

Severiz kelimesinde -iz eki gizli özneyi açığa vurur. Bu yüzden de cümlenin başında "biz" demeye gerek yok.

<pre> "Meyve severiz özellikle de elma." </pre>

feyzap

Specially ile especially nesi farklı


CeMCaN5

Aynı anlama geliyor niye kabul etmiyor ki


zybann11

Oyna pişman olursunuz


arif194200

Özellikle elmayı severiz olmalıydı, özellikle elmaları severiz diye ifademi olur.


lamia987630

Is it answer wrong


Ebrarotou

Biz meyveleri özellikle de elmaları severiz dedim kabul etmedi :(


Ebrarotou

Tekrar aynı cümleye denk geldim ve tekrar aynı cevabı verdim ama hâlâ kabul etmiyor. Yanlış mı?


EminMehmet9

Biz meyveyi, özellikle de elmayı severiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.