A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The food is expensive as ever."

Fordítás:Az étel éppolyan drága, mint mindig.

4 éve

32 hozzászólás


donisz

Az etel dragabb, mint valaha!

4 éve

bindanino

the food is more expensive than ever. én így fordítanám amit írtál.

4 éve

Cserilep

Igen, magyarul így mondjuk!!! Viszont az meg nyelvtanilag más...

4 éve

Eva610917

Akkor more expensive lenne.

3 hónapja

Britta1986

Én is ezt írtam. Miért nem jó így?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Azért, mert nem ezt jelenti az angol mondat. Az étel pont olyan drága, mint mindig (is volt). Szerintem ez lenne a helyes magyar fordítás, ezt viszont nem fogadta el :-(

4 éve

JudithMadai

Az etel draga mint mindig. Szerintem ez a fenti mondat helyes forditasa.En nem latok olyan vagy eppolyan szot a fenti mondatban!

4 éve

felycyan.g

A gond az, hogy ennek igy nincs ertelme

4 éve

wanda126

Az étel drága,mint mindig. Szerintem van értelme,én is használom ezt a mondatot a bevásárlások alkalmával. :-(

4 éve

phloem

Van éppolyan az mert ott az as, a helyes forditás 'az étel éppolyan drága, mint mindíg' nekem ez elég magyarosnak tűnik.

4 éve

duototh

Az "éppolyan" helyett nem fogadta el az "ugyanolyan"-t! Talán el kellene, nem?

4 éve

Mabi77
Mabi77

El kell küldeni a hibabejelentést. Nekem már egy csomó visszajelzésemet elfogadták. Erről szól a béta verzió, tesztelni kell.

4 éve

szabolevente

ennek a forditasnak nincs ertelme igy....irjunk magyarul

4 éve

munkamama

bármikor, valamikor nem mindegy? Én azt írtam: Az étel olyan drága, mint valamikor. nem fogadta el, mert neki a "bármikor" a jó.

3 éve

lindema555

A "vala - mikor,-hol,-ért", az "some...", a "bár - mikor. -hol, -ért" az pedig "when-" vagy "any-". A valamikor, az egy meghatározott időpont, a bármikor, az pedig határozatlan.

2 éve

GergelyRoz

The food is as expensive as ever miért nem jó

3 éve

P.Eszti05

az étel pont olyan drága mint mindig.-ez nem ugyanaz?

2 éve

Csongor222

"az étel olyan drága, mint máskor" Ez így jó lenne?

2 éve

baba622

Az étel drága, mint bármikor.

Nekem ezt a megoldást adta ki, és ez magyarul hülyeség. Az étel vagy drágább mint bármikor, vagy az étel drága, mint mindig. Magyarul így hangzanak helyesen.

10 hónapja

ZoltnSzege2

Rossz a feladat. Azt kéri, hogy a hallott szöveget írjuk le, elfogadni viszont a fordítást hajlandó.

6 hónapja

lehnerv

az élelem drágább mint valaha, szerintem is így lenne jó

4 éve

Mabi77
Mabi77

A te mondatod angolul: The food is more expensive than ever. Csakhogy nem ez az angol mondat, tehát nem így lenne jó a magyar fordítás :-)

4 éve

LszlUgrai

Die hard Jamie Oliverrel... :D

4 éve

MatthewDuoLingot

WOT?

2 éve

GalloFerenc

Drágán add az életed -> Még drágább az életed -> Az élet drága, mint mindig :) Ez lesz az Eat hard. xD

2 éve

szancso07

"Az étel drágább mint valaha" az értelmes magyar fordítás véleményem szerint, mert ennek a magyar fordításnak nincs értelme ami az oldal szerinti helyes válasz

4 éve

brunnerlaszlo

Osztom

4 éve

tepertospogacsa

ez milyen nyelven van? ómagyarul?

2 éve

citroenbek

Elirtam ba*g es nem fogadja el!!!!! Elirtam

4 éve

GborBlay

a drágább-nak lenne értelme is. remélem zürzavart okozok!

4 éve

BrigiMuladi

A kaja drága mint mindig

3 éve

kobolak

Értelmetlen szerintem a jó megoldás

4 éve