A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They give many examples."

Fordítás:Sok példát hoznak.

4 éve

10 hozzászólás


Esztici
Esztici

a give az adni, akkor miért hoznak-ot ír? Sok példát adnak lenne a helyes!

5 hónapja

zsbalint

Szerintem is!

3 hónapja

brtld
brtld

Számos példát adnak

4 éve

johalasz46

OK!

1 éve

komarta

Nekem is "számos" volt. Magyarosabb és ugyanaz a jelentése.

4 éve

TzvetanGri

A "sok példát mondanak" miért nem jó?

4 éve

StTnde
StTnde

Mert nem mondanak, hanem adnak!

2 éve

MoLeMa

Az example feladatot is jelent szerintem,nem csak példát.

3 éve

Apple.Kawaii

Hoznak... Hááát nem annyira értelmes. (IMO)

1 éve

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!! Zöld Fehér hullámos a logó mindenkit várunk!!!

5 hónapja