"Ви розробили гарне меню."

Переклад:You have developed a good menu.

1 рік тому

7 коментарів


BizCray
BizCray

nice ?

1 рік тому

EkaterinaKoshman
EkaterinaKoshman

"You have developed a nice menu." - чому "nice" не підходить?

9 місяців тому

Alexandra175470

А можна так? '' You have created a good menu? ''

5 місяців тому

NazarDutka

А такий переклад :"You have design a good menu"?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У Present Perfect основне дієслово ставиться у третій формі - designed.

11 місяців тому

Rost72
Rost72

Чому стоїть неозначений артикль а,menu- злічуваний іменник

11 місяців тому

Rost72
Rost72

?

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.