"They appear at night."

Fordítás:Éjjel jelennek meg.

March 7, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


tucite

Estenkent megjelennek. Nem fogadja el, pedig az "at night" forditasa e program szerint "estenkent" is, raadasul az elso sorban.


BernadettH1

Megjelennek az ejszakaban miert nem jo?


htalex

Ékezetekkel elfogadja.


malackutya

Ha valaha hibaztal, azt nem az ekezet hianya miatt volt. En csak ugy hasznalom! mivel mobilrol ugy egyszerubb.


narancs12

Én is esténként-nek fordítottam,mert azt írta,és nekem sem fogadta el. Nem tudom minek írnak oda olyan jelentést,ami utána nem jó!!!


magyar1848

Megjelennek esténként? - esetleg be lehetne rakni...


fectroll

Mert itt csak egy estéről van szó.


fafeju

Ahogy tucite is írja az egyik jelentése a program szerint is az, hogy esténként, Ha ez szerinte is így van akkor mi a fenéért nem fogadja el saját maga ezt??


Zeline

Éjjel tűnnek elő - ezt sem fogadta el :(


Juditnr1

Mert vámpírok


Zsolt_Horvath

A "látszanak éjszaka" vajon miért nem jó? pl a csillagok...


Sutus

Mert nem azt jelenti a mondat.:) az "appear"-nek sztem a legjobban fordított jelentése a (fel)tűnik, ennek meg azért teljesen más jelentéstartalma van, minta "látszódni"-nak.


KollerMisi

az persze hogy nem jó. mert a seems jelenti azt hogy látszanak


MartonGeza

A fordításom: "Éjszaka tűnnek föl". A szerkesztő "majdnem jó"-nak fogadta azt el. Szeretném fölhívni a kedves figyelmét arra, hogy itt a "fel" és a "föl" teljesen egyenértékű. Mivel azonban a magyar nyelvben aránytalanul sok az "e" hang, az igényes magyar beszéd és írás szinte megköveteli, hogy - ahol helyettesíthető - az "e" helyett az "ö"-t használjuk. Érdemes gyakorolni!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.