"Cipőt viselsz."

Fordítás:You wear shoes.

4 éve

9 hozzászólás


PirosknJud

Shoe helyett azért van shoes, mert többesszámban kell használni, mivel 1 pár cipőt viselünk?

4 éve

HannaNapsu

Igen! :-)

4 éve

OldAkita

Lassan megértem hogy I, you, we, you, they= wear. Viszont hi, she=wears. Két kérdésem lenne. 1: Ha illetlen módon semleges nemben nevezünk meg valakit é a she vagy hi helyett az "it"-et használjuk, akkor is wears? 2: Általánosságban érvényes az ige után az "s" végződés E/3-ban?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Igen, E/3-ban az ige mindig s ragot kap, függetlenül, hogy személyről, vagy tárgyról van-e szó. "The robot plays" ; The machine works;

4 éve

OldAkita

Thanks:)

4 éve

Maminti.
Maminti.

You are welcome :) (Csak szólok, hogy kétszer is "hi"-nek írtad a "he"-t.)

4 éve

istvan.bil

Elfogadta az egyesszámú cipőt is (shoe). ?

4 éve

futrinka22

Nem fogadta el.

4 éve

csorbala

egy másik feladatban nem fogadta el a cipő=shoes, most nem jó a shoe

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.