1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bu büyüklükte bir kutu…

"Benim bu büyüklükte bir kutuya ihtiyacım var."

Çeviri:I need a box of this size.

March 7, 2014

13 Yorum


SabaBenzer

Of yerine that kullanılabilir mi


Balaban261100

' i need a box like this size' neden olmuyor acaba, anlam farkı nedir?


fgonen

"i need a box which is this size" da dogu olmali,


sukru2135

Evet. ben yazdım doğru kabul etti.


beytullah480400

Of neye karsilik gelior burda


MedihaKk

Neresi garip bencede dogru


HakanSait

Neresi garip? Bence de doğru.


Juliakuniss

Of ne anlama geliyor burada


TanEr767552

Size of this olmaz mı bunun bedenin de olmuyomuyore


ubdebah

Like kullanilabilir miydi


melek718946

Evet selcen hanim. Dogru demissiniz ama burada of ile ilgili aciklama yapar misiniz? neden of?


melek718946

Evet 15 gun sonra tekrar soruyorum neden of

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.