"Theelephantsleeps."

Çeviri:Fil uyur.

4 yıl önce

8 Yorum


esraceren123

Fil uyur

4 yıl önce

h.beyzatekeli

Eğer çoğul olsaydı " The elephants sleep." mi olacaktı?

6 ay önce

Ismailcemckc

The elephant sleep ile The elephant sleeps arasındaki fark nedir?

1 yıl önce

hahayudofe

Biri tekil kişilerde kullanılır sonu s öbürü çoğul s yok

1 yıl önce

Mertkan9037

He she it lere gelen fiilerin sonunda Geniş zamanda 's' gelir fil it olduğu için sleeps olur

1 hafta önce

BoraGirgin1

Fil uyur vay aq

2 yıl önce

Ahmet638523

Saçma

1 hafta önce

Seyidhan4

Fil yürür

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.