1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The elephant sleeps."

"The elephant sleeps."

Çeviri:Fil uyur.

March 7, 2014

35 Yorum


Ismailcemckc

The elephant sleep ile The elephant sleeps arasındaki fark nedir?


Mertkan9037

He she it lere gelen fiilerin sonunda Geniş zamanda 's' gelir fil it olduğu için sleeps olur


YoussefTakim

Biri tekil kişilerde kullanılır sonu s öbürü çoğul s yok


h.beyzatekeli

Eğer çoğul olsaydı " The elephants sleep." mi olacaktı?


remMutlu13

Fil uyur filler olsaydi daha mantikli olabilirdi


aloeveracom

S harfi cogul oluyo


Berfin255093

yanlislikla yazdim


arj9qS

Fil uyur dedim kabul etmedi


volkanvk

Balik tekil ve cogul oluyordu ama fil icin oyle birsey yok


Booster7

Fil uyur diyorum kabul etmiyor neden ya


aydin375360

the elephant sleep


Girl_Evil

Arkadaşlar hata yapılmış. SleepS olduğu için elephant'ta da S eki gelmeliydi S eki geldiğinde çoğul olduğu belirtilir. Burada da o ek gelmiş ama Fil Uyur doğru. Anlam veremedim o zaman çoğul ise elephants sleep mi olacak lütfen yardım edin!!!


Sametbyk

The fish swims : balıklar yüzer ise buda filler uyur olmalı


wersay

filler feğil elephants degil elephant dikkatli okuyalım fil uyur


AhmetBolat

Aynen bende ordan yaptım


EsmaAkarsu

Balıklar yüzer ise bu cümlade filler uyur olmalı


ElmasBeyza

Neden fil tekil uyumakta s takisi var


Jennie352263

he she it den it olduğundan fiile -s takısı gelir


Mitat626084

Sistem benim doğru Cevabımı algılamıyor


bosyapma

Belkide yanlıştır


metinbecer

Fil uyuyor olması gerekmezmi.


Tlgklz

O şimdi zaman olur ve The elephant sleeping anlamına gelir.


bozocan

elephant is sleeping olur :) simdiki zamanda am is are kullaniyoruz.. dikkatten kacmis sanirim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.