1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The elephant sleeps."

"The elephant sleeps."

Çeviri:Fil uyur.

March 7, 2014

8 Yorum


Ismailcemckc

The elephant sleep ile The elephant sleeps arasındaki fark nedir?


Mertkan9037

He she it lere gelen fiilerin sonunda Geniş zamanda 's' gelir fil it olduğu için sleeps olur


YoussefTakim

Biri tekil kişilerde kullanılır sonu s öbürü çoğul s yok


volkanvk

Balik tekil ve cogul oluyordu ama fil icin oyle birsey yok


h.beyza.

Eğer çoğul olsaydı " The elephants sleep." mi olacaktı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.