1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What have you told to your w…

"What have you told to your wife?"

Çeviri:Sen karına ne söyledin?

March 7, 2014

3 Yorum


Siyah.

Buradaki "have" kelimesinin cümlede ne işi olduğunu anlayamadım. Cümleye nasıl bir anlam kattığını ? Ayrıca "what did you talk to your wife ?" demek daha doğru olmaz mı ? Cümlenin anlamında bir değişme olur mu ?


Selcen_Ozturk

present perfect/yakın geçmiş zaman yapıyor. ama cümle normal geçmiş zamanın içindeymiş oradan kaldırırız.""what did you talk to your wife ?" değil ""what did you tell (to) your wife ?" olur.


Siyah.

Anladım, teşekkürler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.