Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What have you told to your wife?"

Çeviri:Sen karına ne söyledin?

4 yıl önce

3 Yorum


Siyah.
Siyah.

Buradaki "have" kelimesinin cümlede ne işi olduğunu anlayamadım. Cümleye nasıl bir anlam kattığını ? Ayrıca "what did you talk to your wife ?" demek daha doğru olmaz mı ? Cümlenin anlamında bir değişme olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

present perfect/yakın geçmiş zaman yapıyor. ama cümle normal geçmiş zamanın içindeymiş oradan kaldırırız.""what did you talk to your wife ?" değil ""what did you tell (to) your wife ?" olur.

4 yıl önce

Siyah.
Siyah.

Anladım, teşekkürler.

4 yıl önce